Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontrakt mellem foredragsholder og It firma for opstart af hjemmeside og søgemaskineoptimering

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen mange tak for hjælpen ja jeg kan godt se det nok ikke er en god idé.

Men kan man på den billigere måde garanteres at man bliver en af de første hjemmesider der ses på Google?

Firmaet mener de kan optimere så jeg ligger top 3.

I fald jeg vil benytte mig af dem alligevel, havde jeg tænkt at jeg så nok skulle spare op til selve hjemmesiden (ved ikke hvor meget man kan kræve for en ok hjemmeside DER LIGGER TOP 3), og så herefter have et løbende abbonemt der er et fast månedligt beløb, DER KAN OPSIGES når som helst.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Mit sidste input til dig, du bestemmer jo selv hvad du gør.

Kasperfp:
Men kan man på den billigere måde garanteres at man bliver en af de første hjemmesider der ses på Google?

Der er ingen, jeg gentager ingen, der kan garantere placeringer på Google - undtagen Google, og de gøre det ikke.

Kasperfp:
Firmaet mener de kan optimere så jeg ligger top 3.

Det må de godt mene, men hvad kan du bruge det til? Jeg mener også jeg kan garantere at din side ligger i top tre, hvis jeg må vælge søgeordene :-)

Kasperfp:
I fald jeg vil benytte mig af dem alligevel,

I min optik er der ingen råd til dig der kan bruges, hvis du vælger at bruge dem til noget.
Hvorfor ikke bruge nogen der ikke forsøger at udnytte dig?

De bedste hilsner
/Brian

Disclaimer:
Selvom Halfdan har været så flink at nævne mig her i tråden, så er dette ikke en opgave jeg byder ind på :-) 

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er rigtigt nok. Mange tak for den ærlige hjælp.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)