Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Møder med tøjbutikker i New York.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har lige startet mit ejet tøjmærke og det kører der ud af!

Jeg tager derfor til New York i næste måned, for at få mit tøj ind i diverse butikker derhenne.. 

Jeg har hørt om Kasi Jesper, der pakkede vognen med Pandora smykker og troppede op i butikkerne ned igennem Tyskland, og kørte salg på den måde, men er det sådan det rigtig fungerer? Tænker vel at man først sætter et møde op via butikkens email kontakt?

Regner med at approache de mindre selvstændige butikker. Ikke så meget for at booste mit salg, men mere for branding og markedsføring af mit mærke.

 

Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal forberede, og hvordan sådanne møder normalt fungerer?

Selvfølgelig skal jeg have hele vores tøjlinje med og en lookbook som de kan se, men hvad ville ellers være en god ide forberede?

Kunne være rigtig lækkert, hvis der var nogen herinde, der kunne give mig nogle gode fifs inden jeg tog derhen, så der ikke er noget der kommer bag på mig :). 

Tusind tak for hjælpen! 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil anbefale at du får laver noget grundig markeds research først og evt. får en agent i USA som kan hjælpe med entre på det Amerikanske marked.  Har du iøvrigt styr på alle alle de handelstekniske ting, såsom fragt, import told,  betaling, salgs & leveringsbetingelser osv. osv.  Det er jo vigtigt du kan fortælle potentielle kunder eksakt hvad produktet vil komme til at koste dem.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)