Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords FAQ - tips og tricks til at optimere adwords kampagner.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har oprettet Adwords FAQ, hvor det er meningen, at brugere nemt og enkelt kan finde svar på de fleste af sine spørgsmål.

1. Jeg har brug for at folk stiller en masse Google Adwords spørgsmål, så vidensbasen fyldes op med gode spørgsmål og relevante svar.

2. Jeg har selvfølgelig også brug for at vide, hvad i synes om ideen, og hvorvidt det er interessant for jer.

3. I kan tilmelde jer Adwords FAQ RSS-feed, så I altid kan følge med i, når der er nye spørgsmål og svar.

 Håber at høre fra jer.

 

PS: Hvis du håndterer adwords kampagner for andre virksomheder, og vil være med til at drive Adwords FAQ frem, så hører jeg gerne fra dig. 

Adwords FAQ - sådan optimeres adwords kampagner - Mest populære spørgsmål
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du lægger til.....

Hvis jeg går ind under...."Adwords rabatordning", så står der fx. "Som tidligere nævnt, kan de fleste komme op og ligge nr. 1 på deres udvalgte søgeord, men det koster mange penge til Google Adwords. 1. Først og fremmest skal man have opbygget sig en god nøgleordsli...". Så klikker jeg for at læse resten af teksten og så lander jeg på en side med noget pastet noget fra Google....men fortsættelsen af teksten kan jeg ikke finde!!!

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder som en rigtig god ide, og jeg vil forhåbentligt kunne blive bedre til at udnytte adwords ved at følge med der.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Super idé - den har jeg bookmarket :)
Mette

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå ja, jeg glemte jo at skrive det positive ;o)

Super idé.....jeg synes bare at det virker en anelse rodet. Grundidéen er rigtig god. Den slags ifo kan man jo ikke få nok af. Som sagt, så lægger du an til at skrive noget selv, men der er ikke rigtig noget....måske er det bare mig.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Business.

Den skal være brugerdrevet.

Det vil sige, at brugerne kan stille spørgsmål, og forslag til kategorier.

Derfor er den heller ikke "fyldt op" endnu. Det skulle den gerne blive af de mange brugeres spørgsmål. Brugeren kan herefter søge efter spørgsmål ved at anvende søgefeltet, avanceret søgning, eller kategorierne. En anden god ting, er at kigge på de mest populære spørgsmål, som de bliver kigget på. På den måde ser man, hvad andre har interesse i.

Lidt senere i forløbet, vil jeg tage kontakt til virksomheder, som lever af at håndtere adwords kampagner for andre virksomheder.

Fordelen for dem er selvfølgelig muligheden for at få sig selv eksponeret over for potentielle kunder, men også vise lidt af den viden, som de besidder indenfor administration af Google Adwords.

Desuden vil de artikler, som eksperterne giver kunne tilføje tillid og indsigt i ekspertens virksomhed, hvilket igen øger muligheden for potentielle kunder.

Så FAQ´en er for alm. brugere, som ønsker at få øget indsigt i håndtere deres adwords kampagner bedre, men den kan også bruges til at "føle" disse eksperter lidt på tænderne inden man lader dem står for adwords markedsføringen.

Og ellers vil jeg bare sig tak for komplimenterne - husk at stil spørgsmål. Enten vil jeg forsøge at besvare dem ellers har jeg forhåbentlig fundet interesserede virksomheder, som har en bedre kompetence til at svare end jeg.

De bedste hilsener

Martin 

PS: Jeg kigger lige på det der med "google rabatordningen"

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok...nu forstår jeg.....men der var altså stadig noget tekst der manglede ;o)

Skal nok blive godt, hvis bare den ikke skal fyldes op med gode råd fra brugere, der reelst ikke ved noget ...

det bliver rigtig spændende at følge med i udviklingen. Det lyder også rigtig godt, hvis du kan få nogle eksperter med på den

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Business.

Der står altså tekst imellem screenshots´ne Wink

Jeg skal igang med at skrive til nogle eksperter, som har lyst til at fylde den op med lidt tips og råd.

Eksperterne skal håndtere adwordskampagner professionelt for at kunne blive oprettet. Så det bliver ikke brugerne. Heller ikke mig for den sags skyld. Jeg kan lidt til fingerspidserne, men "håber" snart at den bliver fyldt op med spørgsmål, som kun eksperterne kan besvare.

 

 

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)