Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM og Matas

Side 2 ud af 11 (103 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Fashion-Seller:
Jeg har intet imod MLM, og derfor bliver mit indlæg en smule kort, da jeg ik gider ud i en MLM krig

Jeg taler i princippet ikke om MLM - jeg prøvede blot at belyse, at der altså findes firmaer, der gør en hel del for at oplyse deres kunder - det findes sikkert også uden for MLM. 

Men så findes der selvfølgelig også firmaer, der LADER som om, at de oplyser deres kunder, ved at skrive ting som naturlig, øko, grøn og bla bla. 

Fashion-Seller:
Jeg tvivler på, at der er ret mange steder, hvor man kan besøge fabrikken, og igen hjælper det intet, når kunderne ik kan gennemskue ingredienslisten. For hvad hjælper det at se et produkt blive fremstillet, når man ik aner, hva der kommer i? Er det tryghed?

Jeg er helt enig - alle kan jo ikke rende rundt og være kemikere og allergologer - min pointe var bare, at hvad kunne det næstbedste så være? 

Personligt er jeg yderst tilfreds med den info vores producent giver omkring produkterne, med udvidede forklaringer omkring ingredienser, trin for trin guides omkring anvendelse mv. - og jo, jeg synes det giver en ekstra form for tryghed, at man også kan komme ned og se produkterne blive produceret - men du har ret i, at det bliver man jo ikke nødvendigvis klogere af, men det virker trods alt mere reelt.

Som jeg skrev helt i starten, så ville jeg ik ind i en diskussion om MLM selskaber vs brands... 

Jeg synes bare det var unfair, at Matas som kæde skulle udstilles pga en persons fejl eller manglende kendskab til et produkt...

Jeg giver dig helt ret i, at det lækkert med de mærker, som er åbne omkring deres produkter. F.eks LR, som jeg f.eks selv benytter produkter fra... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Fashion-Seller:
dit indlæg bære alt for meget præg af, at du sælger MLM produkter,

Sikken konklusion - definer MLM-produkter! Du ivrige MLM-skribent - har jo mødt dig flere gange i disse tråde og ser nu også, at du har forstået det (læst din reklame blok) og taget modellen til dig. Derfor er det godt at læse om beskrivelsen af din etablering af forretningen og dit produkt på din blok!

John vi to skal ik diskuterer MLM, og det har jeg også sagt tidligere. Jeg gider ik diskuterer med personer, som ik forholder sig til fakta, og som antager at andre har en bestemt holdning uden at kende den!

Og ja det er flot, at du citerer mig ud af en kontekst. Jeg skrev i starten ligeledes, at jeg ik gad diskuterer MLM, men at det var unfair at hænge Matas ud på grund af en ekspedient... At en fejler i en kæde med over 100 butikker, det er intet bevis på, at Matas systematisk vildleder kunderne bevidst!

Og nej jeg sælger ik MLM produkter, og jeg arbejder heller ik for et MLM firma, så jeg forstår ik, hvad det er for en model du henviser til?

john sommer:

Her får man oplyst at mange har bidraget med input – og det er jo hvad vi betegner som Network Marketing værktøjer og de modeller som snart alle firmaer anvender – men som så her i kuvøse portalen Amino er så udskældt.

Fint... Jeg har givet Allan og Martin ret i rigtig mange tråde, og hvis de to herre købte Amino plus, så ville de begge nok få et chok over, hvor mange gange de har fået 5 stjerner fra undertegnede. Så kan du ik lade os diskuterer alene? 

john sommer:

Snart er det det ene snart det andet produkt der popper op og er på ”den grønne” debat. Sådan er udvikling, man forsker og finder nye styrker nye svagheder – hvornår tror du at det såkaldte ”rene guld” på din web-site får en tur i karrusellen!

Ikke at jeg ønsker det for dig, men det er jo ikke alle der driver virksomhed der bevidst ”snyder” med produkterne og da slet ikke de mange der har en stor endog meget stor forretning på produkter der markeds føres og afsættes i modellen som Amino-kuvøsen betegner MLM.

John hvis du nu bare interesserede dig 5% for kosmetik branchen, og blot i 2 minutter kiggede udenfor Forever Living Products verden, så ville du også kende til argan olien... Mere er der vist ik at sige om det...

Men hvor er det ynkeligt, at du nu falder ned på et niveau, hvor du kalder mig en bevidst snyder... Det fortæller vist alt om dig, og så stopper mine indlæg hermed til dig... Hyg dig med FLP Smile 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

4YouCan2:

john sommer:
Fashion-Seller:
dit indlæg bære alt for meget præg af, at du sælger MLM produkter,
 

Nye produkter kendes ikke til reaktioner på menneskerne men det er da sjovt nok at læse om det der Guld olie som du nævner her:

http://www.soendag.dk/Sundhed/Skoenhed/2012/08/33-aragan-olie.aspx

Undre mig bare over hvorfor at vi ikke har sådan en olie - den skulle vi jo bare have istedet for alle de læger!  Surprise

Er indlægget til mig eller John? For det er ik mig, som har skrevet den artikel til info...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Dette svar irriterede mig lidt, for jeg syntes ikke kritikken af Matas er en MLM kritik, men mere noget der kommer af og til i bl.a. medierne. Så derfor smider jeg lige kontant på fra april måned. Ja faktisk kan man se de seneste 2 udsendelser og bagefter være lidt rystet.

Men hvorfor fortsatte du så ikke dialogen i den tråd? :)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Allan I:
Er man så ekstremt kritisk, så kunne man jo også kigge derhen, hvor man kan få lov at besøge fabrikken, der fremstiller produkterne, og hvor man kan tale med nogen af dem, som er med til at producere dem. 

Dem der producerer kosmetiske produkter på en fabrik aner da intet generelt om produkterne, så du mener nok dem der "formulerer" dem ikke?

Det er blot endnu eksempel at MLM folk viderfortæller historier, for hvis man havde bare det mindste indblik i hvordan produktion af kosmetiske produkter foregår, så skrev man ikke sådan noget vrøvl.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

BusinessMaroc:

Men hvorfor fortsatte du så ikke dialogen i den tråd? :)

Fordi jeg ikke gad fortsætte en tråd der var så negativ. Og dette indlæg passede ikke ind i bl.a. overskriften.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

john sommer:
men som så her i kuvøse portalen Amino er så udskældt.

Du vil 100% sikkert ikke blive savnet. Det eneste der lider under dit fravær et din ranking via den indholdsløse linkjuice indlæg du til tider lægger for dagen .)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Fordi jeg ikke gad fortsætte en tråd der var så negativ. Og dette indlæg passede ikke ind i bl.a. overskriften.

Martin - hånden på hjertet, du ved ligeså godt som jeg, at der er millioner af mennesker der er blevet vildledt via MLM/NM og du ved også ligeså godt som jeg at der findes millioner af mennesker der lever godt af ærlig MLM, så det er vel lidt lavt at trække Matas ind i det scenarie vel vidende at deres fejl der begås af ansatte ikke nødvendigvis er et repræsentativt billede af virksomheden i almindelighed.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

BusinessMaroc:

Allan I:
Er man så ekstremt kritisk, så kunne man jo også kigge derhen, hvor man kan få lov at besøge fabrikken, der fremstiller produkterne, og hvor man kan tale med nogen af dem, som er med til at producere dem. 

Dem der producerer kosmetiske produkter på en fabrik aner da intet generelt om produkterne, så du mener nok dem der "formulerer" dem ikke?

Det er blot endnu eksempel at MLM folk viderfortæller historier, for hvis man havde bare det mindste indblik i hvordan produktion af kosmetiske produkter foregår, så skrev man ikke sådan noget vrøvl.

Den der er uenig med mig, kan vedkommende ikke lige modbevise min påstand og bare nævne én fabrik hvor produktionspersonalet generelt kender til virkningen af de produkter de fremstiller? Bare én

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

4YouCan2:

john sommer:
Fashion-Seller:
dit indlæg bære alt for meget præg af, at du sælger MLM produkter,
 

Nye produkter kendes ikke til reaktioner på menneskerne men det er da sjovt nok at læse om det der Guld olie som du nævner her:

http://www.soendag.dk/Sundhed/Skoenhed/2012/08/33-aragan-olie.aspx

Undre mig bare over hvorfor at vi ikke har sådan en olie - den skulle vi jo bare have istedet for alle de læger!  Surprise

Hvis du brugte noget tid på at sætte dig ind i tingene, og ikke blot lod din hjerne mætte af minimalistisk journalistisk, så ville du nok komme på andre tanker.

Du kan faktisk anvende argan olie til ekstremt mange formål og det er en af de olier der på verdensplan forskes mest i og i alle aspekter at mulighederne i træet Argania Spinonsa hvorfra kernerne, hvoraf olien presses fra, kommer.

 

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 11 (103 indlæg)