Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg eller må jeg ikke?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra horsens
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer :)

Jeg har for et stykke tid siden startet på et projekt, hvor jeg i forbindelse med virksomheders good will tester vareprøver/produkter uden nogen anden for for betaling end at jeg kan beholde produktet efter testen. Herefter skriver jeg en anmeldelse med min oplevelse af det givne produkt, som jeg offentliggør på en af mine blogs hvorefter folk kan læse disse og danne sig et indblik i mit indtryk af produktet. ( https://www.facebook.com/pages/Test-Af-Produkter/142667815894825 http://testafprodukter.bloggersdelight.dk/ ) Men eftersom at jeg er en ung 20 årig tjenerelev, der prøver dette som et non-profit forsøg, og af den vej fortsat kun har min skrabede elevløn at gøre godt med, hverken kan eller vil jeg bruge penge på at promovere gennem reklamer, links og så videre. Derfor bliver jeg nødt til at gå frem efter mund til mund metoden gennem Facebook, Twitter, forums og lignende. I den forbindelse vil jeg gerne spørge jer, om i kender nogle forums blogs og så videre hvor jeg kan få lov at reklamere/nævne i indlæg, et non-profit foretagende som det her? For jeg er naturligvis ikke interesseret i at træde nogle over tæerne og bryde regler, for egen vindings skyld. Jeg håber min beskrivelse er fyldestgørende nok, og hermed ser jeg frem til at få svar fra jer, på forhånd tak.

- Mvh "Testafprodukter"

Fra horsens
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ikke nogle der kan hjælpe mig med noget i den her forbindelse? ;)

Fra horsens
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg pusher den, men kunne virkeligt godt tænke mig hvis nogle kunne hjælpe mig her :)

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Garry.dk | Modetøj online Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville tage fat på en masse små virksomheder og tilbyde din tjeneste. Et godt råd er, at fremsende besøgstal, facebook likes samt andre relevante tal. Det giver bedre resultater. Dertil vil jeg bede dig sende de overnævnte data til mig, da jeg godt kunne bruge en anmeldelse af nogle af mine produkter. 

Gabriel K 

www.trades.dk - Køb og salg af varepartier

Fra horsens
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du eventuelt en mail jeg kan sende den til dig på Gabriel?

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Garry.dk | Modetøj online Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde overset dit svar. Ja, naturligvis. gabriel@liftkit.dk

www.trades.dk - Køb og salg af varepartier

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)