Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er mit indlæg blevet slettet?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Fra  CitizenVPN.com (Skytte Media ApS) Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skrev et indlæg: "CitizenVPN har fået helt ny webside, hvad syntes i om den? 20% rabat til Aminoer.. " i gruppen "Brugervenlighed & design på nettet" men nu syntes det at være forsvundet.

Hvis jeg klikker på et link til indlægget (f.eks. fra en af de mails der bliver tilsendt) så siger den: "Ikke fundet: Forum fandtes ikke"

Så tænker jeg at måske er det fordi at jeg har inkluderet en rabatkode til 20% rabat, og så er det imod en eller anden regel? Indlægget var nu ikke tænkt som reklame men som titlen også siger 'hvad syntes i om den' (altså websiten). 

Jeg har før læst mange indlæg hvor folk gerne vil have vurderet deres webside så troede ellers at dette var i orden. Hvis jeg har postet i det forkerte forum så må jeg undskylde, men ville det så ikke være bedre bare at flytte indlægget istedet for at slette det?

Endvidere ved jeg slet ikke om det virkeligt er slettet eller om det bare er en fejl i Amino. Jeg har ikke fået nogen mail om at det skulle være slettet (plejer i at gøre det?).

Det med de 20% var sådan set bare for at give lidt igen til andre brugere som tak for hjælpen. Den slags har jeg også set mange andre indlæg med.

Mvh.

Tobias

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde du udeladt den rabat, havde der ikke været et problem. Men da du tilbyder noget, har du som sådan "Et godt tilbud", og dette kræver en Plus profil. Det er med størst sandsynlighed derfor.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Fra  CitizenVPN.com (Skytte Media ApS) Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas,

Tak for det.

Hvis det er rigtigt syntes jeg godt de kunne tage at sende en mail om at indlægget er slettet og ikke mindst hvorfor, men ak ja. Der er jo så mange fejl hele tiden i Amino at man aldrig ved, men måske er det så en fejl at jeg ikke har fået en mail om at den er slettet. Hmm

Mvh.

Tobias

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Havde du udeladt den rabat, havde der ikke været et problem. Men da du tilbyder noget, har du som sådan "Et godt tilbud", og dette kræver en Plus profil. Det er med størst sandsynlighed derfor.

Ret sikker på, at Jonas har ret. Almindelig feedback accepteres (til trods for, at man jo faktisk får reklameret lidt for sin egen side), men når du tilbyder noget, du kan tjene på, - ja, så skal du have en Plusprofil. Og det er jo fair nok. Noget for noget! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Skytte:

Hej Jonas,

Tak for det.

Hvis det er rigtigt syntes jeg godt de kunne tage at sende en mail om at indlægget er slettet og ikke mindst hvorfor, men ak ja. Der er jo så mange fejl hele tiden i Amino at man aldrig ved, men måske er det så en fejl at jeg ikke har fået en mail om at den er slettet. Hmm

Mvh.

Tobias

Tror nu snarere, at de ser det som, at deres regler er ret tydelige, og at de bliver gentaget gentagende gange som i tråde som denne. Så det er nok derfor, at de ikke ser det nødvendigt at skrive personlige beskeder.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tobias Skytte:

Hej Jonas,

Tak for det.

Hvis det er rigtigt syntes jeg godt de kunne tage at sende en mail om at indlægget er slettet og ikke mindst hvorfor, men ak ja. Der er jo så mange fejl hele tiden i Amino at man aldrig ved, men måske er det så en fejl at jeg ikke har fået en mail om at den er slettet. Hmm

Mvh.

Tobias

Hej Tobias,

Dit indlæg blev sat på hold, da du pt. ikke er Amino Plus medlem.

Havde dit indlæg været uden tilbud, ville det sandsynligvis have stået der endnu.

Bliver du Amino Plus, kan indlægget med tilbuddet dukke op i "Jeg har et godt tilbud til dig".

Når et indlæg bliver sat på hold, får du en besked om, at indlæg med tilbud er forebeholdt Plus medlemmer, og at bliver du Plus medlem, vil dit indlæg kunne vises igen.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Fra  CitizenVPN.com (Skytte Media ApS) Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Volt & Volume,

Tja. fair og fair. Jeg vil nu mene at hvis hovedideen med indlægget er for at promovere et produkt så kan det måske være mere fair at man betaler for det, men hvis indlægget primært drejer sig om noget andet så syntes jeg det måske er lige lovligt strengt nok bare at slette (uden at informere). Det er vel heller ikke fair over for dem der så havde nået at svare på tråden osv.

Syntes 99 kr er for dyrt for at få lov at poste en rabatkode... 

Men tak for dit input!

Mvh.

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tobias Skytte:
Syntes 99 kr er for dyrt for at få lov at poste en rabatkode... 

Det har du lov til at mene. :-)

Et Amino Plus abonnement er meget mere end retten til at markedsføre sin webshop og poste en rabatkode.

Men benytter du Amino debatten til at markedsføre din virksomhed, webshop eller ydelser, så bør du da kunne forvente at tjene meget mere end de 99,- 

Dit indlæg blev som nævnt ikke slettet, men sat på hold.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Dit indlæg blev sat på hold, da du pt. ikke er Amino Plus medlem.

Da jeg kan se i også sletter indlæg fra Plus medlemmer ( Fantastisk tilbud på Linkbuilding ) Så er det vel ved at være ligegyldigt om man er Plus medlem eller ej ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:

John Nielsen:
Dit indlæg blev sat på hold, da du pt. ikke er Amino Plus medlem.

Da jeg kan se i også sletter indlæg fra Plus medlemmer ( Fantastisk tilbud på Linkbuilding ) Så er det vel ved at være ligegyldigt om man er Plus medlem eller ej ?.

Den tråd, du omtaler, blev slettet, da den endte ud i mudderkast, tilsvining og injurier.
Det er en overtrædelse af Aminos regler, som der naturligvis skal reageres på.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)