Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter-backpacking tur til Asien

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 41
Fra  EarBeater Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Jeg er i gang med at planlægge en rejse til Asien i 5 måneder, hvor jeg vil besøge lande som Nepal, Indien, Thailand mm..

Jeg havde tænkt mig det skulle være en almindelig backpackingtur, men så strejfede tanken mig, at det kunne være interessant at gøre det til en iværksætter-packpacking tur (og hvad mener jeg så med det?). Jo, jeg har min egen lille geschäft kørende her i DK. Det er ikke noget der kræver den store fysiske tilstedeværelse. Så længe jeg kan komme på nettet skal det nok gå.

Jeg kunne godt tænke mig at møde nogle iværksættere rundt omkring i de lande jeg rejser til. Få et netværk, måske møde nogle dygtige udviklere og se dem lidt an, inden man hyrer dem til en eventuel opgave. Samtidig kunne jeg godt tænke mig at have adgang til et sted, hvor man kan sidde og arbejde i samme miljø med en computer og en internetforbindelse. Indimellem vil jeg tage rygsækken på og opleve et andet eventyr i naturen.

Mit spørgsmål er, om der er nogle af Jer, der har prøvet noget lignende (eller kender nogen der har)? Og om I kender til nogle spændende iværksætter/startup steder i de lande jeg nævner - eller nogle helt andre i området?


På forhånd tak :-)


Fra Odense
Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 06:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Du er velkommen til at moode os i bangkok. er det internet udviklere du oonsker samarbejde med, kan vi skaffe et moode.

Naturligvis med et fremadrettet samarbejde i tankerne.

Bizzfix

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)