Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Caps med logo

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kunne godt bruge Caps med mit eget logo diskret syet/broderet i nakke og en producents navn foran - også broderet.

Det skal være en type Cap som hundefolk og jægere brugere.

Hvad vil sådanne Caps koste ved fx. 100 stk?

//Erik

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik.

Når du siger en kasket til hundefolk og jægere bruger, så ved jeg ikke om der er en helt speciel kasket de går med, men tror det ikke.

Et bud ville være den originale Flexfit kasket, der er lukket bagtil. Flexbåndet i kasketten, gør at kasketten får en perfekt pasform og utrolig mange virksomheder og private benytter denne type kasket.
Kasketten er velegnet til broderi og kan sagtens give dig en pris på 100 stk.

Er det et must at dit navn/logo skal stå i nakken af kasketten? Og en producents navn foran?

Flexfit levere ca. 20 forskellige farver, så der er lidt og vælge imellem.
De fås i 2 størrelser. S/M og L/XL
Link: http://www.caps4you.dk/flexfit-caps-ensfarvet-c-31_1.html

Lad mig høre fra dig, hvis det har interesse.

Mail: Martin@caps4you.dk

De bedste hilsner
Martin Jensen

Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for hurtigt svar Martin

Jægere og hundefolk bruger ikke specielle kasketter :-)
Det skal være en god kvalitet med en ordentlig pasform og ikke for høj fortil.

Det er typisk foderproducenter der står på kasketterne og det skal det også være i dette tilfælde, men jeg vil gerne have vores firma logo med også, som importør af dette foder - derfor broderi for og bag.
Men jeg er da åben for andre forslag.
Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik

Kan du beskrive lidt nærmere hvilken slags kasket du ønsker?
Jeg tænker evt. noget "bølle hat" jeg kender flere jægere der bruger dem på jagt.

Ellers hvad med en Nike kasket med logo

Jeg kan sende dig flere billeder af andre typer kasketter, hvis jeg får noget mere info.

 Mvh Jon

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen :)

Jeg misforstod dig nok lidt. Troede du mente at producenten af kaskettens logo skulle være foran. Men ja, det gir jo lidt mere mening nu, når det er foder producentens logo der skal på.

Det kan selvfølgelig sagtens lade sig gøre, men når der er tale om broderi både for og bag, vil der selvfølgelig være flere omkostninger ved broderiet.

Kasketten jeg henviser til, vil jeg selv mene er genial til dette formål. Flexfit er utrolig kendt for kvalitet, holdbarhed og ikke mindst pasformen.

De bedste hilsner
Martin Jensen

 

 

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Gilpa.dk :
Det er typisk foderproducenter der står på kasketterne og det skal det også være i dette tilfælde, men jeg vil gerne have vores firma logo med også, som importør af dette foder - derfor broderi for og bag.

Jeg misforstod dig også...

Her er link til kasket hvor du kan få logo broderet foran og på siden. http://www.b2bgolf.dk/golf-toj/nike-tech-blank-cap
Kan også brodere bagpå, men bliver nok lidt presset med nike logoet.

Mvh Jon

Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
B2Bgolf.dk:

Hej Erik


Kan du beskrive lidt nærmere hvilken slags kasket du ønsker?
Jeg tænker evt. noget "bølle hat" jeg kender flere jægere der bruger dem på jagt.


Ellers hvad med en Nike kasket med logo


Jeg kan sende dig flere billeder af andre typer kasketter, hvis jeg får noget mere info.


 Mvh Jon



Det er på ingen måde en bøllehat :-)
Faktisk er Nike Kasketen du henviser til, lidt den type jeg tænker på. Dog bliver det vist en dyr løsning så vidt jeg kan se,
Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:
Hej igen :)

Jeg misforstod dig nok lidt. Troede du mente at producenten af kaskettens logo skulle være foran. Men ja, det gir jo lidt mere mening nu, når det er foder producentens logo der skal på.

Det kan selvfølgelig sagtens lade sig gøre, men når der er tale om broderi både for og bag, vil der selvfølgelig være flere omkostninger ved broderiet.

Kasketten jeg henviser til, vil jeg selv mene er genial til dette formål. Flexfit er utrolig kendt for kvalitet, holdbarhed og ikke mindst pasformen.

De bedste hilsner

Martin Jensen

Er de one-size? og hvad prisleje snakker vi om?

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Gilpa.dk :

Martin Jensen:
Hej igen :)

Jeg misforstod dig nok lidt. Troede du mente at producenten af kaskettens logo skulle være foran. Men ja, det gir jo lidt mere mening nu, når det er foder producentens logo der skal på.

Det kan selvfølgelig sagtens lade sig gøre, men når der er tale om broderi både for og bag, vil der selvfølgelig være flere omkostninger ved broderiet.

Kasketten jeg henviser til, vil jeg selv mene er genial til dette formål. Flexfit er utrolig kendt for kvalitet, holdbarhed og ikke mindst pasformen.

De bedste hilsner

Martin Jensen

Er de one-size? og hvad prisleje snakker vi om?

Hejsa.

Kasketterne jeg henviser til fås i 2 størrelser. Jeg kan godt skaffe Onesize kasketter til en billigere penge, men kvaliteten er ikke ligeså god som Flexfit kasketterne.

Størrelserne:

S/M: 54-57 CM
L/XL: 58-61 CM
Vejledning til mål af hoved: http://www.caps4you.dk/infopages.php?info_id=21

Prisleje: 100 Caps - 5500,- ekskl. moms.

For at give en pris på brodering, skal jeg bruge logo osv. så jeg lige kan få udregnet en pris på dette.

Alternativt kan jeg også levere nedenstående

100 stk. 4500 ekskl. moms.

De bedste hilsner
Martin Jensen

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)