Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til seo

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 4. May 13
Indlæg ialt: 19
Fra  vinduespolering esbjerg Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg kunne godt tænke mig at få min side www.vinduespolering-esbjerg.dk højere op når man søger vinduespudser.Jeg har læst og læst om seo men er kørt lidt død i det og er nok lidt forvirret Stick out tongue   I første omgang søger jeg gode råd,men overvejer stærkt at betale mig fra det.kender ikke til priser på sådan en opgave men vil da gerne modtage tilbud.

Mhv Claus Rasmussen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Claus,

Indtil videre ser det da udmærket ud. Du ranker nr. 1 på "vinduespolering esbjerg" på google (hvilket er det jeg formoder du gerne vil ranke på, når dit domæne er vinduespolering-esbjerg.dk). Derudover har din side en PR 2 hvilket også er udmærket.

Det jeg ville starte med at kigge på, hvis jeg var dig, ville være META-titlerne og META-beskrivelserne.

Tilmeldt 4. May 13
Indlæg ialt: 19
Fra  vinduespolering esbjerg Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jo nr 1 men det er jo goggle map eller hvad det kaldes ik ??

Ja de der META-titler og META-beskrivelser er jeg ikke god til...måske der hjælpen skal sættes ind.

Men fatter det ikke helt må jeg indrømme(er forvirret)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Hej Claus

Først og fremmest bør du genoverveje, om det virkelig er værd at kaste den tid der kræves efter søgeordet "vinduespudsning". Pudser du nemlig kun vinduer i Esbjerg og omegn, vil langt størstedelen af de besøgende som du modtager, bo i andre landsdele af Danmark. 

Dine sider mangler tekstindhold som er fokuseret på de enkelte søgeord som du vælger. Du vil ikke begynde at ranke på konkurrenceprægede søgeord, blot fordi at du lader søgeordet indgå i din title, meta beskrivelse samt meta keywords - de sidste to elementer bruger Google ikke engang til at vurdere din hjemmeside med.Når det er sagt, bør du skrive en ordentlig meta beskrivelse til hver underside. Din nuværende meta beskrivelse under "priser" lyder nemlig således på nuværende tidspunkt: "Her kan du se nogle eks. på priser.". Uden en længere, mere velskrevet og mere tillokkende meta beskrivelse vil du nemlig have svært ved at lokke folk til at klikke ind på din hjemmeside fra Google.

Var jeg dig, ville jeg starte ud med at lave en god Google Places side. Skriv nogle gode tekster, vælg de rette søgeord og upload en røvfuld gode billeder. Spørg herefter en god slat kunder, om de ikke vil være søde at anmelde din virksomhed på netop Google Places. Gøres dette rigtigt, kan du meget vel komme til at ranke på en række lokale søgeord uden at det er noget som du skal kaste utallige timer efter. Du tilmelder din virksomhed på www.google.com/local/add/ 

Knuth Becker:
Det jeg ville starte med at kigge på, hvis jeg var dig, ville være META-titlerne og META-beskrivelserne.

Du får intet ud af at udfylde en META-title - det er det normale title-tag som skal udfyldes, da Google udelukkende bruger dette tag.

- Emil

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.

Hvis jeg lige må give dig et godt råd, som godt nok ikke handler om SEO, men mere oplevelsen når man kommer ind på din hjemmeside...

Hvis jeg ledte efter et firma der skulle pudse vinduer for mig, så ville den sorte farve skræmme mig væk.

Jeg ville lave siden helt hvid så den udstråler renhed eftersom du jo lever af at gøre vinduerne rene.

Derudover kan man næsten ikke se hvad der står fordi teksen er grå og baggrunden er sort.

Jeg tror du vil komme længere med en hvid hjemmeside og sort skrift. Så det er nemt at læse og udstråler renhed.

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Christina - siden virker meget mørk.

Og så kunne du med fordel lægge noget mere energi i dine tekster - de er i min optik for korte og for kedelige - og så indeholder de for få af de søgeord, du gerne vil findes på.

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 32
Fra  Citona Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil være en god idé at starte med at finde de søgeord din målgruppe anvender og som du vil findes på. Dette kan gøres igennem en søgeordsanalyse. Hvis din målgruppe er i Esbjerg er det de lokale søgeresultater du først og fremmest bør optimere til. Dette arbejde starter med at du får en optimeret Google+ Local profil med efterfølgende on- og off-page optimering.

Nogle af de ting du skal rette op på er bla. din forside der kan findes på 3 forskellige url'er:

- http://www.vinduespolering-esbjerg.dk (default)
- http://www.vinduespolering-esbjerg.dk/index.php
- http://www.vinduespolering-esbjerg.dk/forside

Derudover bør der arbejdes med teknisk og indholdsmæssig optimering af hjemmesiden:

- Tilføje mere og målrettet indhold på hver af dine sider da de er meget tynde
- Optimere dine titler og meta beskrivelser
- Brugervenlighed, navigation
- Rich markup af din virksomheds NAT m.v.

Tilmeldt 4. May 13
Indlæg ialt: 19
Fra  vinduespolering esbjerg Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hej tak for de gode råd....jeg har nu rettet lidt og tilføjet lidt så håber det er blevet lidt bedre.

Er grunden til at forsiden kan findes i 3 forskelling urlèr at siden har været hostet et andet sted før ??

I må jerne tjekke siden her www.vinduespolering-esbjerg.dk og komme med ris og ros Big Smile

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget bedre :) Så kan du jo løbende forbedre den. Man bliver jo aldrig helt færdig :)

Jeg synes stadig du skal skrive nogle længere tekster. Skriv feks. under tagrender hvorfor det er vigtigt at rense sine tagrender. God service er vejen til en god forretning. 

Jo mere tekst, jo bedre placering på Google. Og så arbejd med dine søgeord. Sørg for at ordene tagrender, vinduespolering og solceller indgår mange gange i din tekst. Og husk at skriv dine egne tekster. Du bliver straffet i placering på Google hvis du tager andres tekster (og så må man forresten heller ikke)

God vind!

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dit Title tag:

<title>Vinduespudser|vinduespudsning Esbjerg|vinduespolering-esbjerg.dk</title>

Er lige spammy nok. Der er ikke nogen grund til at have domænenavnet med i titlen. Dit tag kunne fx være:

"Vinduespudsning og vinduespolering i Esbjerg"

Eftersom jeg kan se din side er indexeret i Google med title-tagget 'velkommen til Vinduespolering Esbjerg', så går jeg ud fra du lige har ændret dit Title tag.

Hvis du nu retter det til noget lignende det jeg foreslår, så vil du nok i det mindste blive fundet på det søgeord i top 100. Så mangler du bare noget mere og bedre tekst, samt ikke mindst nogle links. Det er et ret nemt søgeord ('vinduespudsning esbjerg'), så giv den lidt gas med nogle artikelkataloger og erhvervsindeks + det løse, så skulle du nok kunne komme derop af.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)