Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ifume.dk - ny webshop med salg af parfume

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Anders!

Hold da fast en flot hjemmeside - den lever virkelig op til forventningerne, og til de produkter den sælger. Logoet er ligeledes meget vellykket designet. Baggrunden, der er bag selve hjemmeside, synes jeg desuden er utrolig flot, og især da det normalvis kommer til at se ret så grimt ud, når hjemmesider stopper noget ind der.

Men, som Martin Tygsen siger, så skal du have noget information om din virksomhed, din "filosofi" (idé med butikken), samt lidt om dig selv og eventuelt ansatte, når Ifume engang bliver den største på markedet. ;) Hehe, du har i hvert fald lagt grundlaget for det, hvis jeg selv skal sige det. Denne information skal være tilgængelig fra Om Ifume-sektionen. Mange, ganske som du har gjort, har kontaktoplysninger i Om os-sektionen, så Om os egentlig bare er en kopi af Kontakt-siden. Det er en fejl. Når jeg fx klikker Om os, så vil jeg, som sagt, have følgende at vide:

  • Hvad er Ifume?
  • Hvad er ideen bag? Vil du levere ting hurtigt, er det billigt, eller satser du på noget helt tredje?
  • Hvem står bag? Handler jeg med en svindler, eller en, der ved hvad han laver? (Her er korte, korrekte beskrivelser suppleret med et billede (elller flere) en ganske god ide).
  • Hvordan ser virksomhedens historie ud? Hvis den er ny, så skriv det. Er den ældre, så kan det være en god ting lige at uddybe det.

...og ikke kontaktoplysninger. Jo, måske i en lille boks i siden, som du også har, men ellers hører disse hjemme i Kontakt.

Noget, der tit kan irritere førstegangshandlende, er at der står "Bestil" og ikke "Læg i kurv." Jeg ved, at nogle tror, de skal gå direkte til kassen i så fald, og ikke lægge i kurven.

Ellers et utrolig gennemført website, og jeg håber du kan bruge min feedback til noget! :-)

Held og lykke med Ifume.dk!

Mvh. Artemis

 

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har rettet en del af de ting i har påpeget.

Desuden har jeg tilføjet ugens tilbud til mænd og kvinder, tror I det er noget der vil rykke i tilbagevendende besøg? 

På forhånd tak og med venlig hilsen

Anders Yde
Ifume.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders - overordnet så er det et SUPER flot site.

Du har allerede fået mange gode kommentarer - ud over alt det tekniske og lay-out så synes jeg den vigtigste tilretning skal være noget mere info om dine tanker bag virksomheden, valg af navn osv.

Og så bruger du "De" i kundeoplysninger når man går til kassen og "du" øvrige steder. Synes "De" virker lidt unødvendigt højtideligt.

Gik selv i luften med hjemmeside for nogle måneder siden, og det har efterfølgende taget mig nogle måneder at få siden rettet til - du kan hele tiden finde noget at gøre bedre og tydeligere osv ligesom man får inspiration fra andre sites. Både til tekst og opbygning, funktionalitet mv.

Held og lykke med butikken.        

Michael Skjøt   www.skjoet.net

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)