Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Maler til hus udvendigt eller indvendigt kun 130 kr/timen

Side 2 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej Betina

Vi er primært på Sjælland, men til større opgave 1-2 ugers varighed kommer vi også til Fyn og Jylland og andre lands dele.

skriv gerne en mail@lokaldistribution.dk

med din opgave så giver jeg en pris.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

vonbale.dk:
Så har jeg nogle friske arbejdsløse håndværker igen som kommer i egen bil inklusive kørsel og kan hjælpe dig med at friske dit hus eller lejlighed op til kun 130 kr i time

Er de medlem af en garantiordning??

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Garantiordning?til 130 kr i timen? Mads har du flere krav til den pris?;)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Jeg kunne godt regne det ud 😉
Hvis man skal have malet et skur, gjort lidt rent eller slået græs, kan jeg ikke se noget problem med det .. !

Men skal man have udført noget større, som at få malet sit 300 m2 på strandvejen (det ikke mit egen jeg hentyder til, jeg bor på kollegie 😉) så er det de færreste til 130,- som er kompetente nok til opgaven.. Derfor ville jeg vælge en håndværker, som er medlem af en garantiordning. Udover at sikre kunden at få erstatning hvis noget skulle gå galt, har firmaet forpligtiget sig til nogle ordentlige ansættelsesforhold..

Venlig hilsen
Mads

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads

Det er noget pjat du skriver da håndværkere kan være dygtige uanset om de er med garanti eller uden. 

Jeg har super gode referencer fra mange steder også her fra amino mange har brugt mig.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

mærsk famillien har også brugt mig hvis den reference er god nok?;) og det burde den være.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

vonbale.dk:

mærsk famillien har også brugt mig hvis den reference er god nok?;) og det burde den være.

Og en direkte ref. til denne, hvis du kan gøre det ?

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hvad for en direkte hvad?skriv i privaten så kan jeg sende dig navne her fra amino hvis det er det du tænker ?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46547
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

pas nu på - lige guf for ekstra bladet og den slags - uanset hvor lovligt elsker de at grave i den type - hvis du ikke har fået OK for at referere til dem så ville jeg undlade det

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 06:10
Hvor mange stjerner giver du? :

At man er medlem af en garantiordning, er IKKE en blåstempling af virksomheden, det vil jeg give dig ret i !😊 det var ikke meningen det skulle lyde sådan, det beklager jeg .. 😊

Jeg vil håbe at der en dag også stilles krav til virksomhedernes kvalitetsikring, som garantimedlem 😊

Men hvis man skal bruge en håndværker og man har 2 grupper og vælge imellem og disse 2 grupper er lige dygtige, men den ene gruppe er medlem af en garantiordning.. Hvorfor så ikke vælge den med en garantiordning, når man hér kan blive dækket ind, hvis der skulle ske fejl og mangler, eller virksomheden går konkurs midt i det hele? Jeg siger slet ikke det vil ske for dine..

Med venlig hilsen

Mads

Side 2 ud af 7 (63 indlæg)