Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil sælge mine smykker?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra vadum
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 68
Fra  Juillet Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak Monse det var dejligt (:
Jeg sælger så billigt fordi så vil flere købe (tænkte jeg da jeg startede) men eftersom der alligevel ikke kommer nogen kunder vil jeg da slet ikke sætte prisen op..

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det heller ikke nemt at overskue din side, det minder lidt om en blog og så er der en række bannerreklamer samtidig. Så det er svært at finde ud af, at du rent faktisk forsøger at sælge noget på siden :)

Fra vadum
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 68
Fra  Juillet Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Bannerreklamerne har jeg det heller ikke særlig godt med, men de giver lidt penge på længere sigt, så det er nok derfor jeg ikke har valgt dem fra.. :/ Jeg har godt nok hørt mange sige at den er forvirrende, men jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg skal lave den overskuelig? (uden det koster kassen) Jeg studere og har derfor ikke råd til en "bedre" side, og Bricksite som jeg bruger har jo nogle grænser, med mindre man betaler..

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er efterhånden fristende at give dig et tilbud, hvor du får en "gratis" shop, som du kan betale mod du til gengæld ikke prissætter dine produkter - du står udelukkende for produktion, så skal jeg nok sætte priserne og få gang i dit salg :)

Den dag du så har "tjent shoppen hjem" så kan du så overtage den :)

Fra vadum
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 68
Fra  Juillet Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har allerede fået et par gode tilbud, men du er velkommen til evt. at smide mig en mail Juillet@live.dk, så kan vi skrive videre :D

Jeg er glad for alt den hjælp.. :)

Der er ikke noget bedre en AMINO.DK!! ;p

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Smykkebazar ApS Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle,

Du kan sælge dine smykker gratis på www.smykkebazar.dk - et rigtig godt sted at starte:)

Kh,

Annemette

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flotte smykker! 

Jeg synes, at du skal op i pris! Jeg ved selv, hvor lang tid det tager at knytte et armbånd og der er din avance ikke særlig høj med den pris.  Måske skal du overveje et nyt design til din hjemmeside.

Held og lykke med det!

Mvh
Erik 

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle

 

Som flere har nævnt, ville jeg sætte priserne gevaldigt op hvis jeg var dig. Jeg har ikke følt produkterne mellem hænderne, men når jeg ser en ring til 20 kroner, så tænker jeg ikke at der er billigt, men jeg tænker at det er noget plastik bras. Ikke at det er det, men det tænker mange mennesker automatisk.

 

Samtidig så ville jeg også fjerne reklamerne, da det nemt kan skræmme folk væk.

 

Har desuden hørt om noget der hedder Designers Corner, hvor man kan sælge sine ting. Det er en fysisk butik liggende i København. De har ingen hjemmeside, men en Facebook side som jeg ikke kan finde.

Den er ret ny, og jeg har e-mail-adressen til ejeren som du kan få hvis du skriver en PB.

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, fede smykker til billig penge!...så hvis du kan tjene på at sælge til disse priser er det oplagt at sælge til rigtige butikker...både smykkebutikker og fashionbutikker.
Men du kan sagtens tredoble dine priser og stadig få succes.
Good luck
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Michelle:
Jeg ved ikke om der er noget i vejen med min hjemmeside

Dine Produktbilleder er ikke for gode. Og så mangler du nogle gode beskrivelser på siden. Fortæl en god historie om smykkerne, så kommer salget.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)