Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med at vurdere min sides placering på google, og gerne forbedre den?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 57
Fra  www.kbhvandski.dk Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er ikke den helt store SEO haj, men har dog alligevel lavet alt SEO i forbindelse med www.kbhvandski.dk
Jeg er sten sikker på, at skrappe gutter og gutinder helt sikkert kan regne ud hvad jeg gerne vil findes på ;)

Ihvertfald er ting som:

Lær at stå på vandski

Prøvetime vandski / vandski prøvetime

prøvetime wakeboard / wakeboard prøvetime

vandski/wakeboard kursus

Vandski/wakeboard københavn

Polterabend vandski/vandski polterabend

m.m

Når jeg bruger "Hide my ass" på google til at søge på disse sætninger, ligger jeg omtrent nr 5-7 ca... 

Personligt klikker jeg næsten altid på nr 2-4 når jeg søger på google. 

Hvordan ville I vurdere min placering? 

Hvad kan jeg gøre for at forbedre den?

En frisk søgning her til morgen giver mig 147 backlinks - der er flere på vej, fra hjemmesider, som har noget med vandsport at gøre. Og jeg laver konstant noget linkbuilding. Men i et roligt tempo, så der ikke pludselig er en fordobling over natten. 

Jeg har udgivet 4-6 artikler på forskellige artikeldatabaser, og der kommer stille og roligt flere. Samme princip. Stille og roligt.

Jeg har en drøm om, at vi skal have lavet alle URL'erne om, så de os er SEO lækre. Det kommer dog nok først til at ske om en måned eller to (har dette stor betydning?)

Jeg er enormt aktivfacebook (http://www.facebook.com/Kbhvandski

Vi er på en google blog, twitter, linked in o.a (ikke den heeeelt store aktivitet der)

Og hvad så mere? What to do?

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør variere sidetitler og metabeskrivelser noget mere. Jeg synes de virker relativt ens. Prøv at skrive dem på en måde så brugerne får lyst til at klikke på dem.

Du bør også lægge Google Analytics på, så du kan få et billede af hvad brugerne kigger på, hvilke sider der bouncer og dermed hvilke sider du skal forbedre.

Når du tjekker dine placeringer så brug impersonal.me.

Jeg kan se din Google+ profil er en personlig profil og ikke en Google+ side. Brug din profil til dig personligt og opret en Google+ side (enten business eller local) til virksomheden. Herefter ville jeg kæde din hjemmeside sammen med firmasiden via rel=publisher. Det viser Google at der er en sammenhæng mellem Google+ siden og hjemmesiden: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=da&answer=1708844

Det var lidt til en start :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)