Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil tjene nogle flere penge

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Jesper


Jeg vil forsøge at give dig et sagligt svar, i stedet for nogle af de svinere, andre kommer med, fordi de ikke kan klare at vi er så fantastisk heldige at bo i et land hvor vi har fri adgang til uddannelse, sikkerhedsnet og lægehjælp. Ting som andre landes befolkninger går i døden for. Frie valg.

Til at starte med, så skal du undlade at "skjule" at du har en virksomhed, ved at lade den registrere i forældrenes navn eller andet - det tæller i bund og grund som socialt bedrageri, hvis du driver virksomheden ved siden af dine sociale ydelser - og jeg er sikker på du ikke ønsker en grim regning fra kommunen med en tilbagebetaling af kontanthjælp.

Drop alle tanker om at sælge covers til telefoner, markedet er rigeligt mættet, og du vil aldrig nogensinde kunne komme ind på det marked med det udgangspunkt du har - det er ikke ondt ment, men du er nødt til at være realistisk. Du kan ikke blot åbne en butik og så begynde at sælge - du skal holde regnskab, betale dine leverandører, indberette moms, osv. osv.

Desværre skriver du at du er ordblind, og jeg er ked af at sige det, men det betyder at du vil få meget svært ved at lave en hjemmeside som ser troværdig ud, medmindre du har nogle rigtig gode venner eller en kompagnon, som vil hjælpe dig med korrektur - desværre dømmer en evt. kunde din shop enormt hurtigt, og er siden fyldt med stavefejl, bliver de fleste kunder skræmt væk.

Hvis du har et ønske om at tjene flere penge, så tror jeg du ville have godt af at tage en uddannelse indenfor webudvikling eller webdesign - her kan du også møde andre mennesker, som interesserer sig for det samme som dig, og du vil kunne få et netværk der kan hjælpe dig.

Du kan evt. uddanne dig indenfor programmering eller design, sådan at du i fremtiden sammen med en kompagnon vil kunne stå for design, ordrehåndtering osv., og lade ham stå for kommunikationen udadtil, på hjemmesiden og på skrift.

Der er intet ondt i mit indlæg, men du er nødt til at være opmærksom på hvad du er god til, og fokusere på at udvikle det, og så lade nogle andre tage sig af det du ikke er god til.

Har du viljen til det, skal du nok ende med at få succes :)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu svar jeg nok lidt kort, ;) håber det er okay, tak for dit lang svare og jeg tag det til mig og ser intet ondt i det.

arbejder pt lige nu og her med hjemmesider hvor jeg bygger dem helt fra bunden af i php. jeg kan godt følge i det som du skriver og siger. :) jeg ser ikke sur på dig på nogle måde. Jeg er glad for du kan ind se at de andre har givet mig en svinere men det gider jeg ikke køre mere i :)

jeg har grund uddannelse ind for programmering i php :) jeg kun godt overvejr at tag hovede uddannelse ind for programmering i rosekilde :) jeg elsker programmering :) 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 06:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Løwe Hansen:
fri adgang til uddannelse, sikkerhedsnet og lægehjælp. Ting som andre landes befolkninger går i døden for. Frie valg.

www.skat.dk

Men tak for at du ikke skrev 'gratis'.

Og så skal jeg ikke forstyrre mere.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

www.skat.dk

Men tak for at du ikke skrev 'gratis'.

Og så skal jeg ikke forstyrre mere.

Kære Erik.

Intet er gratis i verden, men hvor man i de fleste lande mod øst kun har mulighed for luksusgoder som lægehjælp, universitetsuddannelser og sikkerhedsnet hvis man er ansat i en direktørstilling eller derover, ja så sikrer Danmarks model at alle har mulighed for samme behandling og samme service, uanset indkomst. Jeg betaler med glæde min skattebillet, så længe jeg ved at det går til et godt formål - som jeg synes det gør. Kigger vi ud over landegrænserne, så har vi det sgu godt her i andedammen.

Og så vil jeg heller ikke forstyrre mere :)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Løwe Hansen:
fordi de ikke kan klare at vi er så fantastisk heldige at bo i et land hvor vi har fri adgang til uddannelse, sikkerhedsnet og lægehjælp. Ting som andre landes befolkninger går i døden for. Frie valg.


Det "vi" ikke kan klare er at folk (dig inklusiv) tager alt det for givet. De penge der betaler for det du beskriver kommer sku ikke ned fra himlen. Det er hårdtarbejdende folk der hver dag betaler op i mod 80% af sin indkomst til staten (direkte og indirekte). Så det mindste "vi" fortjener er respekt fra dem som er så priviligerede at få lov til at opretholde en værdig levestandard og have en åben dør til uanede muligheder i uddanelse mv. på "vores" regning.

Derfor er det helt med rette at "vi" bliver pissed-off når en person som ret-mæssigt har fået hjælp, ønsker at tjene nogle penge udenom systemet og uden at bidrage til det (i min optik alt for store) fællesskab - som vi er TVUNGET til at deltage. Hvor er det frie valg?  

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)