Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handelsbetingelser til min nye webshop.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Helion Film Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er ved at stable en ny webshop, Supergadget.dk på benene og har i den forbindelse skrevet handelsbetingelserne dertil. Er der en her der lige vil kigge dem igennem, så jeg undgår at misse noget eller skrive forkert information. På forhånd mange tak og god weekend :-)

Handelsbetingelser:

Al køb af produkter foregår på siden, www.supergadget.dk

Ved hvert køb, skal betingelserne accepteres. Vi anbefaler at læse dem grundigt igennem og at gøre sig 
bekendt med de rettigheder som vilkårene giver.

Forbehold: Vi tager forbehold for udsolgte/udgåede varer, taste og prisfejl, moms og afgiftsændringer samt 
problemer med leveringen fra vores leverandører.

Ejendomsret: Køber ejer produktet, herunder alle løsdele, fra leveringsdagen. 

Betaling: Betaling kan ske med dankort eller visa, direkte fra hjemmesiden. Andre muligheder er bankoverførsel eller 
check. Sker betaling med dankort eller visa er servicen underlagt kortudsteders betingelser for anvendelse. 
Når en betaling er gennemført "reserveres" beløbet på købers konto. Når varene er pakket og afsendt, 
gennemfører SuperGadget den endelige betaling. Det betyder at beløbet først bliver trukket fra købers 
konto, når varene er afsendt.

Kortbetaling sker uden gebyr eller andre udgifter for kunden.

Ved betaling med check eller bankoverførsel, sker afsendelsen når vi har modtaget betalingen. - Eller 
tidligst når varene er på lager.

Levering: Al levering sker med Post Danmark, til den adresse der, under oprettelsen, er angivet. Såfremt 
alle varer er på lager, sendes disse som regl samme dag. Hvis ikke andet er aftalt, sendes alle bestilte 
varer samlet. Vi tager dog forbehold for udsolgte/udgåede varer. I tilfælde af leveringsvanskeligheder 
holdes kunden løbende informeret herom. Leverer SuperGadget ikke til den angivne tid, er kunden ikke 
berettiget til kompensation. Vi leverer til hele Danmark, eksl. Grønland og Færøerne. Al fragt og levering 
sker uden gebyr eller andre udgifter for kunden.


Ved fejl og mangler: Køber skal informere SuperGadget om evt. fejl og mangler ved produkter umiddelbart 
efter at de er/burde være opdaget af køber.

Reklamation: Reklamation skal være SuperGadget i hænde senest 2 år fra leveringsdatoen eller indenfor 
produktets garantiperiode, for at vi er forpligtet til at yde forbedring. Batterier anses som slidtagedele, 
med begrænset levetid, og er derfor ikke omfattet af reklamationsretten.

Kan det, i forbindelse med en reklamation, påvises at produktet har været behandlet skødesløst eller fejlagtigt,været ude for hærværk,naturskade, netværksfejl, batterier eller andet forbrugsmateriale, eventuelt til fjernbetjeninger m.v. er SuperGadget heller ikke forpligtet til at udbedre fejl.

- Vi forsøger altid at udbedre evt. fejl før en ombytning vil finde sted. Ved ombytning forlænges reklamationsretten ikke for den pågældende vare.


Ansvar: SuperGadget kan aldrig holdes ansvarlig for skader der er opstået i forbindelse med forkert eller 
mangelfuld el installation eller lign.

Returret: Såfremt at varen og emballagen er intakt, er der 14 dages returret på alle produkter hos 
SuperGadget. I forbindelse med returnering af varer, kontaktes kundeservice, på info@supergadget.dk. Ved 
fortrydelse betaler køber for fragten tilbage til SuperGadget. Herefter krediteres det fulde beløb for 
varen og pengene returneres til købers konto. Almindelige, ikke opladelige, batterier og andre forbrugsvarer, der er taget i brug, tages dog ikke retur.

Persondata og videregivelse af personoplysninger: Når en køber fortager sit første køb på 
www.supergadget.dk bliver vedkommende registreret som kunde. De obligatoriske oplysninger Vi registrerer 
er: E-mail, navn, adgangskode (som altid kun kan ses af kunden), adresse, postnummer, by, land, telefon og 
en betegnelsen for kundens adresse (om det eks. er en hjemmeadresse eller til kundens arbejde).


Markedsføring: Mail adressen, som er modtaget i forbindelse med registreringen kan, hvis kunden har 
afkrydset feltet "Nyhedsbrev, ja tak", bruges til at holde kunden informeret om nye produkter og tiltag. 
Ønsker man alligevel ikke, som kunde, at modtage nyhedsbrevet, kan det afmeldes ved at sende en mail til 
info@supergadget.dk

Klager: Skulle der opstår tvister i forbindelse med et køb eller et produkt, kan man indsende en skriftlig 
klage til SuperGadget.dk Jyllandsgade 52 st. tv. 7000 Fredericia. Men kontakt os dog altid inden, så vi får 
en mulighed for at rette en given situation på stille, rolig og ansvarlig vis.

SuperGadget er en underafdeling af Helion Film.

_________

Mvh Kent.

 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kent.

Helt overordnet, så skal der nok lige læses korrektur på teksten. Der er en del mindre grammatiske fejl rundt omkring.

Jeg bed desuden mærke i følgende punkt: - Vi forsøger altid at udbedre evt. fejl før en ombytning vil finde sted. Ved ombytning forlænges reklamationsretten ikke for den pågældende vare.

Jeg er ret sikker på at man som forbruger har krav på en ny 2-årig reklamationsperiode hvis et produkt ombyttes. Hvis det defekte produkt repareres, gælder en ny 2-årig reklamationsperiode på den specifikke del der er udskiftet/repareret.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Helion Film Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for dit svar. Jeg har godt set at der er et par ting som kræver lidt grammatisk finpudsning, det var også mere indholdet jeg spurgte til.

Se det skal jeg lige ha undersøgt helt klart.. Jeg mener nemlig ikke at perioden skal forlænges. Det har jeg i hvert fald fået at vide flere gange i forskellige foreningen.

Kan nogen af/ bekræfte det?

Mvh Kent.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)