Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

design af webshops - how do you do.......?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Som alle sikkert ved, er det forholdsvist nemt at købe sig til et færdig-pakket design i osC.... af folk der har lavet et standard set up.

Noget helt andet er, at når man nu ikke er et geni til sådan noget design-værk, så må der jo råbes: HJÆLP------

på min webshop: (er godt klar over billedkvaliteten - det er en ommer) www.kaffe-salg.dk jeg ønsker mig et mere smart og fansy-pansy design, så kunderne kan se de er kommet ind på en kaffe-shop.

Man er velkommen til at oprette sig, afgive en "test-ordre" bare lige skriv i benærkning at det rent faktisk kun er en tester.

Så vil det der med det kedelige design / mærkelige tegninger kunne ses - og forslag / tips & trix til ændringer kunne gives.

mvh. Bent

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej se vores hjemmeside www.web-creation.dk

Vi tilbyder standard shop systemer med masser af forskellige designs, måske vi lige har en der passer digBig Smile

Med venlig hilsen
Salgschef

Christian Langhoff
www.web-creation.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som nævnt lovede jeg jo lige at komme med en lidt længere gennemgang her i tråden.

Først og fremmest er oscommercen en stor og kompleks shop, så har man hverken osc eller php erfaring, så lad være med at kaste dig ud i det. Det kan godt være du efter 400 timer får lavet shoppen så den ser godt ud, men hvor mange sikkerhedshuller, loops etc. har du så lavet? Det ved du først den dag det går galt.

Tilgengæld hvis du har noget erfaring eller kender nogle der har noget programmeringserfaring så kan man godt gå i krig selv, ikke noget jeg anbefaler men det kan lade sig gøre.

En af de første ting er at sætte dig ned, slukke computeren, finde blyant og papir frem, for derefter at nedfælde de funktioner du ønsker i shoppen, når det er gjort så begynder du at nedfælde hvordan du ønsker dit design, placering af elementer mm.

Så kan du tænde din computer igen, og gå igang med at lede efter contributions på www.oscommerce.com der passer til de funktioner du ønsker, husk at vær varsom når du installere, gå koden igennem, der sidder mange tumper på oscommerce og uploader en masse l****, husk også altid backup.

En contribution du bør kigge på hvis du ønsker at peppe designet op er STS, den gør det at den adskiller phpen fra htmlen, sådan at du kan lave designet i ren html og derefter indføre nogle variabler. Så har du mere frihed til at designe.

Jeg vil dog anbefale dig at få nogle til at kigge på det, det behøver ikke være voldsomt dyrt, og nogle tusinde er altså givet godt ud - hvis du begynder at regne på din egen timeløn, hvor du istedet kunne have fundet nye leverandører, optimeret teksterne på siden, fået taget nogle flotte produktbilleder, lavet noget markedsføring eller lign.

Så gør op med dig selv om du gider sidde 200-300 timer og rode med noget der egentlig ikke har din interesse eller ligge nogle tusinde hos et bureau der kan lave et lækkert design til dig.

Jeg vil meget gerne sætte et godt tilbud sammen til dig hvis du kontakter mig på martin@venio.dk så du får en fornemmelse af hvad prisniveauet ligger på, vi er hverken super billige eller super dyre.

En sidste mulighed er at vælge en leverandør som web-creation der også har skrevet i tråden, de har en række foruddefineret templates der ikke er unikke, men er der noget der lige falder i din smag er det jo en billig løsningsmodel.

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian -

sikke nogle flotte designs I har.....jeg bryder mig nu ikke så meget om priserne, det er sikkert billigt nok - jeg har dog set designs alla jeres, dog til ca 100 euro. Det jeg gerne vil undgå er, at skulle til at ændre hele shoppen / lave alt om igen - ka´man bare installere et design, således opsætning ikke ændre sig??? -. billederne er noget andet - de skal tages om, men det gør jeg løbende. Shoppen har - mærkværdigvis - omsat for et par hundrede kilo - med dette eksisterende design. Bemærk - vi henvender os pt. kun til erhvervskunder - derfor er betalingsmoduler ikke installeret.

Jeg vil da lige overveje situationen, men takker for dit indlæg

mvh. Bent

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent

 NÅr du nu selv nævner osCommerce, hvorfor kigger du så ikke i den retning for at finde designet til din nye shop? Jeg har selv været inde på www.templatemonster.com og brugt flere timer på at kigge designs igennem. Der var da flere der handler om kaffe.

Herefter så finder du bare en der kan rette designet og funktionerne til. Det er lettest at få et tilbud på når du har designet.

Hilsen Morten

 

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent

Bemærk venligst at prisen på et skabelon er ca. 100 USD som du selv nævner. Vi tilbyder jo som sådan ikke skabeloner, men installation, opsætning & personliggørelse af siden.

4000 kr. for installation, skabelon danskoversættelse, billedredigering etc. finder du vist ikke meget billigere andre steder.

Bemærk at de ca. 100 USD er inkl. i de 4000 kr. Confused

Håber du bedre forstår hvorfor vi tager 4000 kr c,´)

med venlig hilsen

Christian Langhoff

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin - og tak, du får ret - jeg kan ikke overkomme den fornødne tid det tager - der er mange timer i det. Jeg tænker lige lidt over sagen, mine overvejelser går i retning af at uddeligere opgaven - eller blot købe / downloade et design som ligger tæt på mine ønsker.

Jeg kommer tilbage til sagen, når jeg har tænkt lidt over det.

mvh. Bent

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Morten - og tak for tippet, jeg vil da lige se mig lidt omkring på fremsendte link - og så undersøge markedet for genier, der kan udføre det praktiske, selv den bette butik som jeg har sat op helt selv, tog mig alligevel lang tid - derfor kan man jo sige, at jeg skulle have startet med noget lidt mere fikst - ikk?

mvh. Bent

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Templatemonster.com som der bliver henvist til er også et rigtig godt sted at kigge ( husk at vælge oscommerce designs, hvis du vil have en out of the box løsning)
Ved disse templates leveres hele oscommercen med, så hvis du har lavet mange tilrettelser i din nuværende shop, kan det være et helved at få det installeret i en template købt fra templatemonster - Hvilket sikkert igen vil resultere i du skal have lidt hjælp.

Jeg ville ligeledes tage en tur rundt her på forummet i andre tråde omhandlende oscommerce, der er en del genier her på amino der kan klare en oscommerce.

Blandt andet www.laika-it.dk

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Christian - ja, jeg ville ikke lave det samme for andre, for de 4 tudsser

Det var nu heller ikke for at anfægte Jeres forretning, at jeg brokkede mig over prisen - med det arbejde der ligger i det, skal det nu nok være yderst rimeligt - som nævnt, jeg tænker lige lidt over sagen.

mvh.Bent

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)