Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkeltmandsvirksomhed, s.m.b.a, ApS?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Livets store spørgsmål :)

Jeg skal til st starte virksomhed - problemet er bare at jeg er studerende og dermed får su. Jeg har job ved siden af, så tjener hvad jeg må iht grænsen for su. Men hvis jeg skal virksomhed, er det derfor vigtigt at min personlige indkomst de første 2 år ikke bliver påvirket - derfor det store spørgsmål - hvad for en virksomhed skal jeg starte for at selskabet ikke påvirker min indkomst? Har læst lidt om ivs og at ApS bliver sænket - men hvornår kommer de selskaber/sænkelsen? Håber der er et klogt hoved der kan hjælpe her :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46552
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener ikke du behøver at lave et selvskab for ikke at påvirke din SU. Er nogle år siden jeg selv var i samme situation, men dengang var det nok at have en enkeltmandsvirksomhed med virksomhedsordning.

Vil umiddelbart mene at det samme gør sig gældende i dag. håber du kan bruge det til noget. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 167
Fra  PlusConcept Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Jeg er selv studerende og har egen virksomhed ved siden af. Den er registreret som en enkeltmandsvirksomhed og jeg vælger at gøre brug af virksomhedsskatteordningen, som der også bliver nævnt.