Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkt billeder Hvad gør i ?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Sønderborgferiebolig.dk Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry Jakob mente jeg :)

Fra Århus
Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 41
Fra  Holmris DK Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp-til-Selvhjælp:
Dvs. Jacob at i fritlægger billedet som i selv har taget og sætter en hvid baggrund på. ?

Jeg sender det bare videre til remove the background, og så sørger det for at det blir 900x900 pixel, og at alt i baggrunden fjernes, bortset fra produktet Smile

Holmris Online - leverer kontormøbler og konferencemøbler til erhverv

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Sønderborgferiebolig.dk Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser jeg først nu at det er et firma du mente Remove the background :) troede det var jeres proces i et redigerings program ..

Super mange muligheder ;)

Fra Århus
Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 41
Fra  Holmris DK Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp-til-Selvhjælp:
Ser jeg først nu at det er et firma du mente Remove the background :) troede det var jeres proces i et redigerings program ..

Ja okay, så forstår jeg også bedre dit spørgsmål.

Hjælp-til-Selvhjælp:
Super mange muligheder ;)

Ja de er super gode!Smile

Holmris Online - leverer kontormøbler og konferencemøbler til erhverv

Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan fik vi skudt nogle billeder sidste weekend, resultatet blev faktisk overraskende flot, og kostede kun 3 lamper fra harald-nyborg.dk + ét stk. A3 papir ;)


Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi får taget vores packshots gennem zoomco (http://www.amino.dk/members/Design4u/default.aspx)

De er billige og professionelle, mener også der er en del herfra der bruger dem. Fik dem anbefalet af en anden amino bruger og har ikke fortrudt det.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Mansfeldt:
kostede kun 3 lamper fra harald-nyborg.dk

Hej Brian

Hvis du "putter" et stykke bagepapir ind på det gitter som sidder på hver lampe, så får du et mere blødt lys og et bedre resultat, da hård lys har det med at sætte sig på kanterne af "objektet". Husk at bruge bagepapir, da det kan tåle varme, det kan smørrebrødspapir ikke.

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet både at bruge producenternes billeder og at tage dem selv med et godt DSLR.

Ingen af delene virkede, så nu sender jeg alle nye produkter til fotografen, og det er et helt andet  og (målbart) bedre resultat.

Jeg bruger http://studiogb.dk/

Mvh Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Sangiovese:

Jeg har prøvet både at bruge producenternes billeder og at tage dem selv med et godt DSLR.

Ingen af delene virkede

Hej Sangiovese

Du er velkommen til at sende 3 billeder du selv har taget, så skal jeg kigge på dem og se om de kan gøres bedre. Det er helt gratis for dig.

tja (at) juul-s.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Mansfeldt:

Sådan fik vi skudt nogle billeder sidste weekend, resultatet blev faktisk overraskende flot, og kostede kun 3 lamper fra harald-nyborg.dk + ét stk. A3 papir ;)


Der er da lys nok i hvert tilfælde. Big Smile

Jeg kan så ikke anbefale den opstilling, da farvetemperaturen ikke er korrekt, så skal du skyde i Raw og efterkorrigere for at få korrekte farver på produktet, herudover får du hårde skygger. For ikke at tale om hvor varmt der må ha være i lokalet...
Man kan få et par fornuftige softbokse med fotolamper for under 1.500,-  ovenikøbet som led eller lysrør, så man undgår varme...

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)