Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger salgsorienteret software til at skabe vækst

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er i gang med at give en hjælpende hånd til et nyopstartet firma, som i bund og grund handler om salg til andre virksomheder. Virksomhedens ejer skaffer sine kunder via. telefon eller mail, og efter lidt snakken sælger hun sine produkter til dem. Produktet ligger i kategorien hud- og kropspleje produkter, og hun sælger derfor rimeligt store mængder til små virksomheder, f.eks. webshops og små butikker, af mange forskellige produkt-typer. (F.eks. 100 solcremer, hvoraf 12 af slag 1, 13 af slag 4 osv.)  

Det er et meget rodet system hun har får på benene, med små gule sedler i bunkevis, og word + excel ang. mas.

Derfor vil jeg nu få stablet et ordentligt system på benene. Det må gerne koste penge, men skal helst være billigt og nemt at sætte op. 

Det skal være et system som kan fungere i dette arbejdsflow: 

NY KUNDE --> SENDE ORDREBEKRÆFTELSE --> (HUN SENDER ODREN TIL BUTIKKEN) --> FAKTURA SKAL LAVES. 

Da ejeren oftest laver ikke så bindende aftaler via tlf. eller mail, er det et krav, at hun nemt skal kunne sende en flot ordrebekræftelse, som ligner lidt en faktura med alle produkterne listet op, men der skal ikke være information om betaling endnu. Kunden skal derefter ringe eller maile tilbage at det var super, og hun sender derefter produkterne til dem, hvori der ligger en rigtig faktura som skal kunne betales.  

Jeg vil her over sommer sætte et funktionelt magento-website op, hvori hendes kunder skal kunne købe produkterne nemt, når de nu vil bestille igen, så det vil være en fordel hvis det kan integreres med magento (eller prestashop eller noget der minder om). 

Efter noget søgen fandt jeg Sales Cloud CRM, som har en fed struktur mht kontakter, men mangler de basale ordrebræftelses funktionaliteter. Så også Mamut CRM, men deres side er ikke så pæn, så er lidt bange for at deres program simpelthen er for svært at lære hende. (Hun har ti tommelfingre når det kommer til IT, (det er her jeg kommer ind i billedet)). 



Er der evt. nogle af Jer super smarte (og seje) pro iværksættere som kender til et program der kan tilfredstille hendes behov, eller som har en anden metode til salg jeg kan introducere hende for?

Jeg takker på forhånd! 


Mvh

Asbjørn 

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asbjørn

Albedosoft er et nystartet firma som sælger et CRM system der også har et administrationsmodul. Vi kunne godt tænke os at vise systemet for dig. kontakt mig på telefon 25101616 eller skriv til mitat@albedosoft.dk mvh Mitat Ucar

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Fra Slangerup
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 25
Fra  Flexintra Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asbjørn,

Det er jeg sikker på at flexintra systemet kan klare for dig. Kontakt mig på thomsen(snabela)flexintra.net. Så skal jeg sende dig en funktionsbeskrivelse af hvad systemet kan.

Mvh

Henrik Thomsen

CMS, CRM, HR, Økonomi samt mange flere værktøjer til styring af din virksomhed eller forening. Kontakt os på telefon 31621422 eller Thomsen @ Flexintra.net

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)