Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal vi ændre?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

 Vi har denne butik www.kesa.dk der har kørt i en del år.

Men vi kunne godt tænke os og høre om, i synes der kan eller skal ændres noget på siden før den er helt i top.

Er der nogen der evt. kender nogle der kan lave stylesteet i scannet system, til rimlige priser?

 Håber at høre jeres mening.

MVH Jimmi

www.kesa.dk

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes i mangler er del med hensyn til design af siden. Den virker faktisk noget kedelig i det.

 1. Der skal laves et flot topbanner, de små billeder og tekst fungere bare ikke.

2. Forside grafik igen med de små uskarpe billeder

3. Hele farve setuppet på siden. Den er bare grå i grå i grå, og indbyder ikke rigtig til at man skal foretage en speciel handling.

4. Jeg syntes heller ikke rigtig det fungere at kasserne til højre hvor produkterne er i, er forskellige størresler, det får bare det hele til at virke rodet.

Håber du kan bruge det til noget, jeg har været lidt hård. Men jeg tror i bliver nødt til at få lidt professionel hjælp.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jimmi

 Jeg vil mene at du skal have kigget på webdesignet, som virker noget uoverskueligt og useriøst.

Noget andet du måske bør kigge på er

 

Scheppach spånsuger HA 2000
0,55 HK 800 m3/timen
[ Læg i kurv ]

Pris DKK 3.150,00 (DKK 2.520,00)

 

 

Overstående giver jo ikke meget mening med mindere man virkelig ved hvad man vil have. Så måske noget mere salg tekst på produkterne.
Det kan måske godt virke lidt som om at du ved enorm meget om produkterne, det er også en meget god ting, men jeg kunne forstille mig at det kunne være lidt svært at sælge mange IXES Formatrundsav Forsa 7 til 43.995,- med 14 bulletpoints. Big Smile (http://www.kesa.dk/product.asp?product=1483&sub=161&page=1)

Noget af det mest påfalende er måske at det ikke er til at finde ud af hvem/hvad er kesa.dk ud over en adresse. Under "Vær at vide" punktet ville man normalt finde disse info, men i stedet skal man læse om Båndsavsklingerne, Woodstar, limtræspresserne, høvlebænk og Kompressor.

Opsumering,
- Overvej at brug nogle penge på webdesign
- Fortæl hvad/hvem kesa.dk er og hvad du tilbyder af service osv
- Behold din teknik snak med gerne med nogle lidt rundere hjørner

*jacob

Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej begge.

Tak for i gad og kigge vores side i gennem. Jeg kan forstår ud fra det hele at det er design vi skal satse på. Så det gør vi.

Jeg har været i kontakt med nogle der kan lave det for os.¨

Men endnu en gang mange tak for hjælpen.

MVH Jimmi

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi

Det var så lidt, husk nu at lave nogle før og efter billeder! Det er altid sjovt at have... ;)

*jacob

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)