Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du håndværksmester? så har jeg et GRATIS tilbud til dig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Boligdok.dk er nu klar test og vi søger derfor 10 håndværksmestre indenfor hver faggruppe.(først til mølle)
Malermestre
Tømrermestre
VVS mestre
Elektrikere mestre
osv osv..
Skåret ned i harehøjde..er du håndværksmester, og vil have gratis eksponering? så er Boligdok.dk lige stedet for dig.
Vi tilbyder 24 måneder kvit og frit, hvis du vil teste systemet for os. og nu tænker du sikkert, hvad skal jeg bruge af tid på det og hvordan gør jeg?
Hvis du bruger systemet i dagligdagen med timesedler, lagerstyring, projektstyring, værktøjs overblik samt en masse andet relevant for at gøre din hverdag nemmere. Du vil have din egen erhvervs profil med eksponering direkte til boligejere/lejere så hvis du ikke har en hjemmeside til din virksomhed, ja så er den altså også med i pakken.
det betyder at du skal bruge 10 minutter på at starte profilen op der inkluderer have et logo klar, et profilbillede, samt en god tekst om din virksomhed.
Hvis det har fanget din interesse, så skriv gerne til mig på mkn@boligdok.dk og jeg opretter jer "udenom" den sædvanlige vej.. det er også emailadressen du kan sende en linie på hvis du opdager noget uhensigtmæssigt, eller bare har en god ide der kunne hjælpe din hverdag..så skriv endelig.
men som sagt..aktivt at bruge sitet og alle de funktioner vi tilbyder er selvfølgelig et "must".
vh
Michael
Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Jeg har lidt svært ved at finde ud af om du henvender dig til håndværkere, eller deres kunder. Du skriver både om værktøjer og eksponering.

Hvor, fx. eksponerer du henne?

Natasha

Fra Kokkedal
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Fra  Sibl Solutions ApS Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natasha,

Vi er en boligportal..ideen er at vi sammenkæder boligen med håndværkeren.

Når håndværkeren har været ude og lave et stykke arbejde, kan boligejeren lægge oplysningerne på sin gratis boligprofil.. dvs når den næste ejer/lejer gerne vil vide hvor gulvvarmen ligger (eksempelvis) eller hvem der servicere fyret, så kan dette ses på profilen. man kan sige at håndværkeren "Sætter" sig på boligen..lidt ligesom service bogen til en bil.

så vi henvender os både til håndværkeren og til deres kunder.

for boligejeren er det gratis at have denne profil..for håndværkeren er der en udgift. derfor har vi i tillæg lavet nogle hjælpeværktøjer til håndværkeren således det bliver mere attraktivt at være listet på på boligdok.dk..

mht eksponering så er vi onsdags gået i gang med markedsføringen. vi har et eksternt bureau til at styre dette. jeg ved at der blev sendt lidt over 150 Pressemeddelelser ud i den forløbende uge (jeg ved ikke om det er mange), en for en..derudover bla. deltager vi i kontorstoleræs på Valbybakke på søndag, og vi har gang i rigtig mange aktører omkring at få boligdok.dk ud blandt befolkningen. 

den eksponering jeg nævner i mit indlæg kan være mange ting..alle de forbedringer som boligprofilerne lægger op kan de dele med deres venner på facebook. så hvis i har sat et nyt blandingsbatteri op, eller en udestue og profilen vælger at dele det på facebook, så er eksponeret med navn og logo + link til erhvervs-profil med ud til alle profilen venner.. på denne erhvervprofil man kan skrive om sine virksomhed samt vise før og efter billederne som ens kunder har lagt op. dertil arbejder vi også  på at udvide vores "dele" funktionen til andre social sites.

Jeg håber det besvare dine spørgsmål..og har du flere er du meget velkommen til at skrive :-)

God weekend.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)