Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BARTERHANDL DIG TIL EN NY HJEMMESIDE

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/16/2006 4:39:15 PM
Forfatter: Rokkjer Design rokkjer.dk Rokkjer Design

Hvorfor bliver der spurgt så meget ??


Er I mistroiske eller interesseret ??



Der bliver spurgt så meget af den simple årsag, at det er meget meget let at sige at man er verdensmester og kan alt.
(alle med tilknytning til et CVR nummer kender til dette - man bliver KIMET ned af ''verdensmestre'' konstant)

Om det er at være mistroisk? Ja - det er det, og især i forretningsverdenen er det udbredt. Din styrke og troværdighed kommer stort set udelukkende til udtryk gennem dine kontakter og dine referencer.
Det der kan sælge dig og dine kompetencer, og samtidigt overbevise omverdenen (og en tydelig skeptisk Amino skare), er at du viser hvad du mener i stedet for bare at beskrive alt muligt.

Det første jeg gjorde var fx at checke de links der er i dine indlæg - den ene er blank, og den anden er en tom statisk side - og det siger ikke meget om dig.

At du var lidt uheldig med det allerførste indlæg og store bogstaver er bare en skidt start. Fokuser på det folk spørger om og giv konstruk tiv svar. Hvis der er nogle der er ude i mudderkast, så ignorer det og kom videre.

Held og lykke med dit barterkoncept.
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Referencer er for mit vedkommende et must, fordi jeg ud fra dem lynhurtigt kan danne mig et indtryk af evnerne. Jeg gider ikke spilde min tid på at forklare en hel masse for senere at sige nej tak eller spilde endnu mere tid, fordi jeg ikke er tilfreds med resultatet.  
Det er fint at tro på sig selv, men at påstå, at man mestre og kan alt for 5000kr, er efter min mening useriøst. Jeg mener også, at Rokkjer er et eksempel på, at "alt" er måske at smøre lidt tykt på.
Jeg håber, at du selv kan se, at det lyder lidt utroværdigt at påstå, at man kan alt for 5000kr uden at have referencer som dokumentation.
Mine råd til dig er, at hvis en potentiel kunde vil se referencer så vis ham/hende dem. Har du ikke nogen, så udarbejd nogle eksempler på det, du kan tilbyde. Lad vær med at sige, at du kan alt, fordi det kan du ikke, og slet ikke indenfor beløbsrammen. Det skal være realistisk i forhold til prisen. Igen kan du her støtte dig op ad referencerne og vise, hvad du rent faktisk kan lave, og har lavet til den pris, fordi at lave en hjemmeside er et vidt begreb - især hvis du påstår, at du kan alt.
Det er mine tanker omkring din kommunikation til os, og det er blot konstruktiv kritik.
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Dav Søren

Det rigtigt af rette mig,ang CAPSLOCK "Det ser ikke godt ud.
 
Er du Webdesigner,det lyder "interessant"---skriver du dem eller har du "værktøj"til opsætningerne
 
og hvilken slags,,,Undskyld jeg spørger,men jeg vil gerne lære noget mere,omkring php--xml--c++--
 
blender og delphin7.0,da jeg ligger inde med masser af prog
 
Jeg læste af du "bytter"????????? BYTTER HVAD..
 
 
MVH:Tykkesfar....
 
 
 
 
 
 
 
 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tykkesfar -> Du laver ikke andet end at stille spørgsmål til spørgeren. Hvis du har et spørgsmål så opret et, velformuleret, spørgsmål med et konkret ønske du måtte ønske hjælp til. Hvis jeg forstår dine seneste indlæg korrekt, leder du dog mest efter hjælp til programmering - må jeg ikke foreslå dig at oprette en bruger på www.exp.dk i stedet for. På EXP sidder der masser af dygtige programmører der kan give tips fra sig.
Side 3 ud af 3 (24 indlæg)