Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Venligst kom med ris/ros til denne demoversion af en kommende webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et eller andet ved jere banner der irriterer mine øjne grænseløst. Ligemeget hvor megeet jeg prøver på at kigge væk, så vender mine øjne hele tiden tilbage og bliver "hypnotiseret" af jeres banner. Er der kun mig der har det sådan?

 

Jimmy

Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har godt tænkt over det. Tror ikke du mener det på en positiv måde, hehe :-) Det kan være jeg skal lave "kurven" i banneret i en lidt mere afdæmpet farve. Tak for dit indlæg :-)

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Øregaard.dk!

Udmærket hjemmeside, og den matcher det, I sælger, ret godt. Der er bare noget ved banneret... Først har du et logo (Bellcon), efterfulgt af en menu (den med grå skrift). Derefter kommer endnu et banner, hvori du har dit slogan, og noget grafik. Hvorfor ikke rykke logoet og menuen ned i den, så du kun har et banner, hvis du forstår? Altså så logoet og topmenuen står i det banner, hvor du har dit slogan. Det ville efter min mening få din hjemmeside til at se noget bedre ud, selvom det ikke er nogen stor endring i sig selv.

Håber det var til lidt hjælp. :-)

Mvh. Artemis

 

 

Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Artemis, tak for kritikken. Det er værd at overveje et nyt banner og evt. rykke logo'et ned til banneren. Det vil jeg tage til efterretning. Tusind tak for hjælpen :-)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

øregaard.dk:

Hej Artemis, tak for kritikken. Det er værd at overveje et nyt banner og evt. rykke logo'et ned til banneren. Det vil jeg tage til efterretning. Tusind tak for hjælpen :-)



Enig med de 2 andre, væk med det banner, det ødelægger en ellers god oplevelse, resten af designet er der ikke meget at sige til udover at det er rigtig godt.
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, 3 ud af 3 mener at det skal væk (100%) - ergo skal det væk :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)