Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kan anbefale en god, robust bærbar arbejdscomputer?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 14. May 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er selvstændig og arbejder på en bærbar computer, da jeg gerne vil være mobil og ofte sidder forskellige steder. Jeg har haft mange forskellige mærker, men de er alle brændt sammen efter cirka 1 år. Jeg tænker, at de simpelthen ikke er bygget til at være tændt så mange timer om dagen (7-10 timer 5 dage om ugen). Spørgsmålet er: Findes der en bærbar, som er bygget til, at den bliver brugt meget? Altså en robust bærbar, der er egnet som decideret arbejdscomputer? Jeg synes, det er både dyrt og besværligt at skulle skifte computer hvert år! 

Håber der er nogen, der kan hjælpe.

På forhånd mange tak!

Med venlig hilsen,

Sarah

Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 103
Fra  SirWear IVS Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sarah.

Jeg kan helt klart anbefale en MacBook Pro der gerne skulle kunne udfylde dine behov.

Den er robust og den holder strøm i lang tid. Min MBP er lidt ca. 2,5 år gammel og den hverken ser brugt ud eller føles brugt.

Dbh.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 172
Fra  MG Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis computeren ikke skal flyttes på kan jeg anbefale disse gamer bærbar.
Grunden til dette er at de kan bruge hele tiden, jeg sidder selv med en gamer bærbar i skolen som har kostet mig 12000 kroner, jeg bruger den fra 8 til 15.00 og når jeg kommer hjem bruger jeg den fra 16-24.00. Men den kan man så ikke kalde en bærbar mere en slebbar. Dog er batteri tiden ikke noget at prale med.. maks 1½ time hvis jeg er heldig 

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Sarah. 

Som arbejdslaptop er der kun et alternativ - det er Lenovos T-series laptop. 

Den kører som en drøm, 

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en HP 7 på fjerde år som står tændt døgnet rundt som jeg arbejder på op til ti timer om dagen på.

Overordnet set er jeg utrolig glad for HP's bærbare som arbejdscomputer.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lenovo eller Macbook pro :)

Fra Kastrup
Tilmeldt 14. May 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres gode bud. Jeg kan se, at der indtil videre er 2 stemmer på Macbook Pro og 2 stemmer på Lenovo, så dem vil jeg kigge nærmere på.

Tak for jeres tid og hjælp :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også helt klart anbefale Macbook pro 13' jeg har haft Macbook i 4 år og jeg har nu min nummer 2 macbook, den anden havde jeg i 3 år indtil jeg tabte den og skærmen smadrede... 
Jeg bruger min omkring 15 timer i døgnet, uden problemer. Den har en batteri levetid på omkring 6-7 timer (kommer an på hvad man laver self.)  

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart Lenovo :-) 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan se at vandene deler sig lidt, men jeg må også helt klart anbefale dig at købe en MacBook Pro.

Jeg har tidligere haft to som jeg rejste med dagligt, og det tog mig 7 år at slide de to ned. Det var mere slagene fra lufthavne og ubarmhjertig behandling fra min side af der gjorde at de ikke holdt.

Det kræver dog at du kan vænne dig til OS X istedet for Windows, men hvis det er til rent arbejde, bliver det en fornøjelse for dig at arbejde på de.

God fornøjelse :)

Venligst,
Bjarke
Side 1 ud af 3 (27 indlæg)