Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så let lænser du bookmakerne for tusindsvis af kroner - Kan det virkelig passe ?

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor herre til hest Tongue Tied

Mener Thorborg havde et fint videoindlæg om danskere med lottotrang. Bare at læse tråden igenne tager så lang tid at timelønnen er nede på 12 kr. hvis du vinder 5.000.

God fornøjelse med puntningen.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her er et gammel trick, og jeg udnyttede det for 4-6 år siden. Og det kan stadigvæk lade sig gøre, men mange bettingsites har tilrettet betingelserne, så det idag er meget svære. Og artiklen tager slet ik forbehold for dette... 

Men tricket virkede tidligere, og der kunne man tjene pengene indenfor få timers betting... Risikofrit :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Det her er et gammel trick, og jeg udnyttede det for 4-6 år siden. Og det kan stadigvæk lade sig gøre, men mange bettingsites har tilrettet betingelserne, så det idag er meget svære. Og artiklen tager slet ik forbehold for dette... 

Men tricket virkede tidligere, og der kunne man tjene pengene indenfor få timers betting... Risikofrit :)



Præcist. Det er muligt og det kan gøres en enkelt gang. Så snart firmaet har mistanke om du blot er ude efter at misbruge deres promotions bliver du krydset af som "Bonus-abuser" i deres system, det gør at du aldrig nogensinde mere får en bonus hos den bookmaker. De kan derudover gøre det irriterende bøvlet for dig at trække dine penge ud. En bookmaker er en virksomhed som alle andre, den er der for at tjene penge, ikke for at lade folk vinde penge.

Et lignende system kan også bruges på f.eks. Blackjack bonuser hvor din edge kan være tæt på 50% hvis du bare benytter et såkaldt blackjack system, til hvornår der skal tages nyt kort/stoppe. Der kan du også hurtigt tjene op til 1000kr på 20-30 minutter.

Idag har de dog så mange regler for deres bonusordninger at det er svært at finde de bookmakere der kan udnyttes til det. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tager hensyn til netop dette ;)

http://globalman.dk/2014/06/20/saa-let-vinder-du-over-bookmakerne/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja de gør det meget besværligt 2. gang, men det jeg gjorde var at oprette nye mail adresser og "skrill kontoer" og så låne nemid fra venner, familie osv. en gang og efter det spille over telefonen(ingen nemid krav) og betale dem 1000 kr. men eftersom jeg hev minimum 8 000 ud hver gang, betalte det sig meget godt. af og til ville de lige have sendt et billed af kørekort eller sygesikring, men eller intet. Det gjorde folk glædeligt for 1000 kr. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

globalman:

Vi tager hensyn til netop dette ;)

Nej det gør I lige præcis ik, da den skal gennemspilles 5 gange ved f.eks Unibet. Dvs systemet er ik længere risikofrit...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

ja den skal gennespilles 5 gange, alt efter hvor dygtig man er til at vælge de rigtige odds vil du stå med mellem 6-8000 og du kan derfor smide 1000 på en tennis kamp til minimums kravet og så er gennemspilskravet opfyldt, hvis man derimod vil fortsætte kan man indrage Ladbrooks i systemet. Man kan med fordel opstille et regneark som jeg gør, hvor jeg udregner præcis hvad jeg skal spille for nemmest at gennemspille bonusen og tabe mindst muligt. Man kan f.eks. også bare tilpasse beløbene så de hurtigere bliver gennemspillet. Du kan også få 100% bonus op til 500 kr. ekstra på bet365 ved første mobil bet, hvilket giver dig 500 mere at gennemspille for. Der er utalige muligheder for at gennemspille, og det tager vi hensyn til

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

globalman:

ja den skal gennespilles 5 gange, alt efter hvor dygtig man er til at vælge de rigtige odds vil du stå med mellem 6-8000 og du kan derfor smide 1000 på en tennis kamp til minimums kravet og så er gennemspilskravet opfyldt, hvis man derimod vil fortsætte kan man indrage Ladbrooks i systemet. Man kan med fordel opstille et regneark som jeg gør, hvor jeg udregner præcis hvad jeg skal spille for nemmest at gennemspille bonusen og tabe mindst muligt. Man kan f.eks. også bare tilpasse beløbene så de hurtigere bliver gennemspillet. Du kan også få 100% bonus op til 500 kr. ekstra på bet365 ved første mobil bet, hvilket giver dig 500 mere at gennemspille for. Der er utalige muligheder for at gennemspille, og det tager vi hensyn til

Det er fair nok, at du gerne vil have folk til at signe op via dit affiliate link i artiklen, men så gør det dog på ærlig vis... Du linker til en artikel, som omhandler præcist det samme system, som er beskrevet i den artikel, om trådstarter linker til, dog med den lille afvigelse, at nogle af bookmakerne kræver pengene omsættes flere gange, end systemet er bygget til...

Og der findes bedre guides out there, som præcist tager forbehold for nogle af disse faktorer... Men lige nu kommer alle med disse guides, fordi de vil score nogle billige sign up fees via affiliate...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

systemet er blevet tilpasset så det lever op til de krav som den originale artikel ikke gør længere. Da vi lavede vores guide, var det fordi vi ikke kunne finde en magen til. Faktum er at vi ikke har affiliate aftaler med alle de bookmaker vi omtaler, så det er minimalt hvad vi tjener på det. Vi ønsker blot at skabe trafik til hjemmesiden og give folk en mulighed og forståelse for systemet, som i den originale artikel er outdated. Hvis man hovedløst fulgte den originale artikel ville man blive fanget med bukserne nede, da man ikke ville kunne opfylde gennemspilskravene, det prøver vi at forhindre. Men fint nok, jeg acceptere din kritik og tager den til mig. Jeg forsøgte blot at svare på dit spørgsmål som du stillede tidligere 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

globalman:

Jeg forsøgte blot at svare på dit spørgsmål som du stillede tidligere 

Jeg har ik stillet noget spørgsmål? Jeg har konkluderet noget, men det er en anden sag...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)