Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside og App

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra KØBENHAVN
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kære Amino,
Jeg søger en person der kan lave en ny hjemmeside og senere en App dertil. Det vil være en fordel hvis det er samme person / firma.

Jeg har en ide som jeg ikke har set andresteder, en ny måde at skaffe nye kunder til firmaer.

Jeg vil bytte med en % del af firmaet, hvis du så kan gøre det uden beregning. Det hele bliver skrevet ned i en kontrakt.

Så har du lyst, tid og vil satse - så er det måske os der kommer til at lave en ny opfindelse? Jeg har undersøgt sagen mange steder og alle syntes meget godt om ideen.

Jeg har bare ikke pengene til at få lavet en hjemmeside og en App.

Men hvis du stadig er på, så skriv gerne en hilsen på: Per@Gudmann.Com

De bedste hilsner
Per Gudmann

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fra et andet emne af samme karakter:

Per Gudmann:

Sådan en tekst får du ikke meget ud af :)

Der er dagligt flere af sådanne "tilbud" her på Amino, så du skal virkelig sælge den godt hvis du skal have bid. Nu er jeg selv programmør, og vi er dovne. Vi gider ikke at kontakte dig for at få noget information om noget vi måske har interesse i, spild af tid.

Derfor foreslår jeg dig at du skriver lidt mere information. Forklar lidt om konceptet, bare rolig, der er ingen der stjæler din ide så du kan godt forklare den kort så man forstår hvad det går ud på.
Forklar også noget om dig selv, hvad er dine kompetencer og hvad tilfører du projektet?

Besvar desuden følgende spørgsmål:

- Hvad er indtjeningsmulighederne?

- Hvor meget tid skal jeg, som programmør, lægge i projektet?

- Hvornår skal det være færdigt?

- Har du en forretningsplan

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Eye4Web:

Per Gudmann:

Sådan en tekst får du ikke meget ud af :)

Der er dagligt flere af sådanne "tilbud" her på Amino, så du skal virkelig sælge den godt hvis du skal have bid. Nu er jeg selv programmør, og vi er dovne. Vi gider ikke at kontakte dig for at få noget information om noget vi måske har interesse i, spild af tid.

Derfor foreslår jeg dig at du skriver lidt mere information. Forklar lidt om konceptet, bare rolig, der er ingen der stjæler din ide så du kan godt forklare den kort så man forstår hvad det går ud på.
Forklar også noget om dig selv, hvad er dine kompetencer og hvad tilfører du projektet?

Besvar desuden følgende spørgsmål:

- Hvad er indtjeningsmulighederne?

- Hvor meget tid skal jeg, som programmør, lægge i projektet?

- Hvornår skal det være færdigt?

- Har du en forretningsplan? 

Hvis du selv er programmør, hvorfor ordner du så ikke opgaven selv? Når du skriver at du er programmør, burde du sagtens kunne udvikle en hjemmeside, og hvis du har nok erfaring, burde en app, heller ikke være en barrierer.

Du skriver selv i dit gamle svar til dét indlæg, at programmører er for dovne til at skrive til x-personen - Ligeledes skriver du ikke særlige mange informationer, om dit projekt. Dét hænger ikke helt sammen for mig? 

Men det kan være, at du har en forklaring på dét? 

Forsat god dag! :) 

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Min fejl! Jeg glemte at ændre quote user! Det er kopieret fra et andet af mine indlæg, det er mig der har skrevet det!

så der skulle have stået:

Eye4web:

Sådan en tekst får du ikke meget ud af :)

Der er dagligt flere af sådanne "tilbud" her på Amino, så du skal virkelig sælge den godt hvis du skal have bid. Nu er jeg selv programmør, og vi er dovne. Vi gider ikke at kontakte dig for at få noget information om noget vi måske har interesse i, spild af tid.

Derfor foreslår jeg dig at du skriver lidt mere information. Forklar lidt om konceptet, bare rolig, der er ingen der stjæler din ide så du kan godt forklare den kort så man forstår hvad det går ud på.
Forklar også noget om dig selv, hvad er dine kompetencer og hvad tilfører du projektet?

Besvar desuden følgende spørgsmål:

- Hvad er indtjeningsmulighederne?

- Hvor meget tid skal jeg, som programmør, lægge i projektet?

- Hvornår skal det være færdigt?

- Har du en forretningsplan? 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)