Hej Jeg er guldsmed og har udvilket en løsning til gigtpatienter. En lang historie kort. Mennesker med ledgigt i fingerne har tit meget store led. De kan ikke bruge fingerringe. Det er et stor problem for mange, da der ligger en stor affektionværdi i vielsesringe, arvestykker osv. (Læs mere på vedebech.dk)
Jeg har kontaktet Dansk Gigtforening ( 70000 medlemmer), om de kunne tænke sig at skrive om min gigtrings løsning. Det ville de, artiklen kommer i deres medlemsblad her til foråret.
Mit spørgsmål til jer , kære Aminoer: Hvordan bruger jeg bedst, den gode omtale til den helt rette målgruppe ,som jeg nu får her?? Hvordan smeder jeg bedst, mens jernet er varmt.??
Min hjemmeside er ved at blive opdateret med de nyeste oplysninger/referencer om gigtringen.
Mvh Kim
" Luck is what happens when preparation meets opportunity."
|
Jeg ville annoncere regelmæssigt i bladet. Hvis de tre første numre blot giver så meget afkast, at det kan holde annoncerne hjemme, ville jeg fortsætte. Dermed bliver du i målgruppens bevidsthed til "ham der kan håndtere det der med ringene", og man ved, når man får problemet, at man skal ringe til dig.
Jeg ville også rette lidt i teksten på hjemmesiden, således at du ikke kommer til at fremhæve, at der er andre løsninger - det er der ingen grund til. Hvis kunden i forvejen har stiftet bekendskab med de andre løsninger, kan hun jo godt se fordelene, som du jo nævner.
Måske fremgår det ikke 100% klart om prisen på knap 2 kilo er for tilpasning af min egen ring, eller en ny ring.
Jeg savnede billeder af systemet, men måske er det bedre at vente til kontakten er skabt - her er jeg lidt usikker.
Et billede af en pæn, men gigtplaget finger med ring kunne måske hjælpe kunden til at identificere sig med produktet.
mvh Hans