Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når man sender aben videre...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
jeg kunne tænke mig at høre andre aminoer mening om service i netbutikker.
Hvis du køber en vare, som efterfølgende viser sig at have en fejl, hvad forventer du dig så fra sælger?
I mit tilfælde fik jeg blot en email med en henvisning til leverandøren, som jeg kunne ringe til.

Så tænker jeg hmm, er det ikke lidt ringe? Jeg er normalt ikke et brokhovede men skal man finde sig i det?

De skriver bl.a. følgende i deres automatiske hilsen:
Vi henviser til det leveringsestimat og den varetekst som forefindes på vores hjemmeside, og du bedes evt. henvende dig til producenten via det link, som, i de fleste tilfælde, fremgår på vores hjemmeside.

Med andre ord, "vi modtager ikke problemer"
Kigger man i deres profil står der på første linie: 'Kunden er det vigtigste' og 'vifokuserer på at du får den bedst mulige oplevelse af køb over nettet'. På deres forside praler de af e-handelmærket og fortæller at jeg har maksimal forbrugersikkerhed.
Er det ikke lidt selvmodsigende. Kan forretningsmoral gradbøjes?

Til sidst: Ville det være luset af mig at nævne deres navn?

mvh
Heine

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan jo altid argumentere for om man skal nævne deres navn eller ej, min personlige holdning er at hvis man holder det sobert så kan man sagtens nævne navn, det kan jo i sidste ende være med til at virksomheden får rettet op på deres fejl.
Men man bør ikke oprettet et indlæg bare for at svine nogle til.

Til sagens kerne mener jeg det er dybt uacceptalt at man bør henvende sig til producenten, for det første kan denne jo sagtens ligge i et andet land end danmark, for det andet så tror jeg ikke de vil være tilfredse med den ordning.

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heine.

 

Jeg er af den opfattelse at det er netbutikken hvor varen er købt der skal behandle reklamationen.

Jeg er som kunde bedøvende ligeglad med hvem der er leverandør til den butik jeg handler i.  

 

Du har indgået en aftale om et køb med ’butikken’, (det bør du holde fast i) hvilke aftaler ’butikken’ har med sine leverandøre og øvrige samarbejdspartnere er dig uvedkommende.

 

Jeg mener at ovenstående er udtryk for at butikken forsøger at flygte fra sit ansvar, samt en sær opfattelse af kunde service.

jjam

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Heine K:

Jeg er normalt ikke et brokhovede men skal man finde sig i det?

De skriver bl.a. følgende i deres automatiske hilsen:
Vi henviser til det leveringsestimat og den varetekst som forefindes på vores hjemmeside, og du bedes evt. henvende dig til producenten via det link, som, i de fleste tilfælde, fremgår på vores hjemmeside.

mvh
Heine

Jeg ville henvise til følgende link: Sælger er ansvarlig efter købeloven og fremhæve denne sætning: Hvis klagen er berettiget, må sælgeren sørge for, at problemerne bliver løst.

Sender sælger dig stadigvæk videre, så må Du i gang med at klage over sælger.

Mht. navnet synes jeg som Tygsen, ay det er fint at offentlige det hvis indlægget holdes i en sober tone.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)