Længde af html input-felt
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Jesper
Skrevet
09-06-2013 kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Nej. Du kan ikke sige "Du må ikke skrive mere end 180px" - det giver jo teknisk set heller ikke så meget mening at sige til folk "Du må ikke skrive mere end 5 centimeter!".
Og ellers kan man jo bare redigere diverse properties - de 180px, fontstørrelse m.v direkte i Chrome.
Svar
Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Og ellers kan man jo bare redigere diverse properties - de 180px, fontstørrelse m.v direkte i Chrome.
Hvad har det med noget at gøre?
Svar
Tilmeldt 11. Nov 06
Martin T
Skrevet
09-06-2013 kl. 19:28
Svar
Dit problem skyltes muligvis at der allerede er et stylesheet som saetter en width paa dit input element. Saa vil det overskrive vaerdien fra size
Svar
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Jesper
Skrevet
09-06-2013 kl. 20:02
Svar
Hvad har det med noget at gøre?
Jeg var bare enig med dig i, at det slet ikke gav mening.
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Teddy Carlsen
Skrevet
09-06-2013 kl. 20:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Forstår ikke helt problemet, er du ved at sætte breden eller antal karktere der er plads til??
Size sætter breden i forhold til anslag width i forhold til pixel eller % osv.
Teddy
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
10-06-2013 kl. 08:02
Svar
Det er bredden af det felt, der vises, ikke hvor mange tegn der kan skrives.
Jeg tror, at Martin T rammer rigtigt! Det havde jeg ikke tænkt på. Det forklarer, hvorfor en lokal style-erklæring virker og ikke html-attribut'en.
CCS'en er en system-CSS og rummer en hulens bunke styles og kompakt som bare fa....
Tak for alle jeres svar.
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Teddy Carlsen
Skrevet
10-06-2013 kl. 08:30
Svar
OK, men så prøv at sætte din CSS for feltet eller hele formularen ind sidst i system CSS.
Det er den sidst læste styling der har fortrin, men man kan også se det ved at bruge inspektoren i browseren.
I Operas Dragonfly er der navn på stylesheetet der er brugt til den enkelte styling.
Teddy
Svar