Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Så er vi snart klar med lanceringen af vores nye webshop DonShop.dk

På DonShop.dk kan du købe elektronikvarer til gode priser :-).

Vi er så småt færdig med opsætningen af hjemmesiden, og er snart klar til lanceringen. Vi har næsten det hele på plads, så det kunne være rart at få lidt feedback på hvad i synes om selve hjemmesiden. Til at starte med har vi valgt at begrænse antallet af produkter så det ikke skal virke alt for uoverskueligt for både kunden, men også for os. Så er vi sikre på vi altid kan levere varen til tiden uden nogle problemer. Senere hen vil sortimentet selvfølgelig udbredes, såfremt siden får succes. Vi har været heldig at få aftale med et lokalt pakkecenter så vi er sikre på vi kan levere varen hurtigt og sikkert.

Vi glæder os til jeres feedback og håber det er noget i kan lide :-)

Med venlig hilsen,

Rami - DonShop.dk

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rami,

Tillykke med shoppen :)

Her er mine umiddelbare tanker.

1) Siden virker meget kedelig og anonym. Standard tema, og så i verdens kedeligste 'farver'.

2) Både logo og slider-billeder trænger til en kærlig hånd fra en professionel grafiker.

3) Hvor kan jeg vælge valuta oppe i højre hjørne, når kun "kr" er mulig? (er det i øvrigt svenske kr? norske?? danske???)

4) Jeg ville fjerne den facebook widget i siden, når der ikke er nogle likes.

5) c2a knappen til nyhedsbrev i højre spalte er gul (fint) men grå i bunden?

6) Der mangler c2a knapper på jeres produkter. Hvorfor er jeg nødt til at klikke ind på et produkt for at købe det?

7) Der skal arbejdes kraftigt på meta-titler / beskrivelser.

8) Der er også plads til optimering af links til produkterne.

9) Handelsbetingelserne skal virkelig have en omgang korrektur.

10) Siden "Sikker betaling" er tom. Skaber ikke just tryghed.

11) Fik lige set, at flere sider er tomme. Få lavet noget kanon godt og unikt indhold på dem ALLE.

12) Indkøbskurven er meget anonym.

13) Hvorfor skal jeg oprette en konto for at handle hos jer? Det vil med garanti formindske jeres konverteringsrate betydeligt.

14) Er alle varer nedsat? Bevares, opstartstilbud - men det skaber ikke tryghed for mig, at samtlige varer er på tilbud.

Jeg håber det kan bruges :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 31. May 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, tak og tak :-)

Jeg har en aftale med en grafiker angående design af logo, og redesign af temaet samt andre farver som du kommer ind på.

Valuta blokken er fjernet, for ja, det giver ikke rigtig nogen mening når det kun er "kr" der er muligt, lige pt.

Facebook widget i siden tror jeg at jeg lader blive lige lidt endnu, da jeg markedføre den inden for kort tid og regner med en del likes da der er lagt marktings plan og det håber jeg selvfølgelig resultere i nogle likes :-)

Jeg er i gang med at arbejde på meta titler og beskrivelser, da det nok er noget af det vigtigste for en webshop.

Sikker betaling teksten er stadig under "skrivning" og er klar forhåbentlig i morgen. 

Jeg har også tænkt mig at få deaktivere det med at man skal oprette konto hos os, da det nok ikke er noget man gider, at handle på nettet skal være hurtigt og nemt. Så det skal også rettes ja. 

Det kunne i den grad bruges, og jeg håber du løbende vil kigge på siden og se at den løbende vil blive optimeret og opdateret.

Tak endnu engang :-)

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rami :)

For det første så jeg lige at dit logo på tlf er inde i er hvidt rektangel, fordi du har tænkt at BG på din normale side er hvid.
Jeg vil forslå dig at få et transparent billede af dit logo, så det tilpasser sig til din side.

Jeg syntes også at dit design er lidt kedeligt, du kunne måske få nogle flere farver fra dit logo på dit design.

Din slider syntes jeg går lidt for hurtigt lidt langsommere, syntes ellers det skaber hast på hjemmesiden og det vil vi ikke ha :)

Ved ikke om det er bevidst, men du mangler tekst i din "Om os" det skaber meget tillid ;)

Venlig hilsen Victor




Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)