Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.bizinfo.dk ?????????

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
nogen der har kendskab til denne webside og hvordan de arbejder? er det NM eller MLM?

Venligst

René Buch

Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
cool tak for  svaret
 
så det skal jeg ikke lige ind i *GH*

Venligst

René Buch

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld, men jeg er da lidt nysgerrig.

Hvad har du imod Herbalife, jeg syntes at det er et udemærket firma, med nogle produkter som virkelig er helt i TOPPEN, og det er der selvfølgelig mange produkter som er.
 
Lidt reklame for Herbalife er SIMPLY THE BEST. Det er min mening
 
Du kan jo prøve at gå ind på Herbalife''s hjemmeside www.herbalife.com  eller på den danske www.herbalife.dk og se hvad firmaet er, de sider er tilgængelig for alle så hvorfor ikke prøve, der sker ikke noget.
 
Jeg har selv været MEGET MEGET skeptisk overfor firmaet, men er glad for at jeg tog springet og blev forhandler.
 
Jeg bruger selv produkterne til at gå op i vægt og jeg har også fået meget mere energi.
 
Tænk på at produkterne bruges af over 40 millioner mennesker og der kommer flere til.
 
Herbalife er blot Verdens førende firma og indenfor branchen og forhandles i 62 lande og flere er på vej.
 
Det er blot det jeg vil sige.
 
Hej herfra.
 
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/16/2006 1:17:09 PM Forfatter: Mussi

Undskyld, men jeg er da lidt nysgerrig.

Hvad har du imod Herbalife, jeg syntes at det er et udemærket firma, med nogle produkter som virkelig er helt i TOPPEN, og det er der selvfølgelig mange produkter som er.
Lidt reklame for Herbalife er SIMPLY THE BEST. Det er min mening
Du kan jo prøve at gå ind på Herbalife''s hjemmeside www.herbalife.com  eller på den danske www.herbalife.dk og se hvad firmaet er, de sider er tilgængelig for alle så hvorfor ikke prøve, der sker ikke noget.
Jeg har selv været MEGET MEGET skeptisk overfor firmaet, men er glad for at jeg tog springet og blev forhandler.
Jeg bruger selv produkterne til at gå op i vægt og jeg har også fået meget mere energi.
Tænk på at produkterne bruges af over 40 millioner mennesker og der kommer flere til.
Herbalife er blot Verdens førende firma og indenfor branchen og forhandles i 62 lande og flere er på vej.
Det er blot det jeg vil sige.
Hej herfra.

 
Kære Mussi,
 
Jeg har intet imod Herbalife´s produkter. De er rigtig gode. jeg har selv brugt dem meget, og eftersom jeg selv har været forhandler, kan jeg også stå inde for produkterne.
 
Men min kritik, er rettet mod måde måden det bliver markedsført på. Se og tidligere tråde.
 
Den salgstale du fyrer af, kender jeg selv alt for godt. Det er jo den man bliver lært at sige på møderne.
Når jeg læser det du skriver, kan jeg jo se jeg selv har sagt det samme, og at dette bliver sagt at tusinde andre. Fint at du er glad for produkterne, men respekter at andre også har deres mening, og at der er nogle som ikke synes om produkterne, eller for den sags skyld konceptet.
 
 
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
The Game,

Nu forstår jeg nu godt Mussi''s spørgsmål. Udfra det korte indlæg kan man jo kun gætte på hvorfor det så "ikke har interesse". Som du jo sikkert kun ved alt for godt selv, så har mange mennesker jo en holdning til ting, men hvor det desværre også viser sig at de egentlig ikke har et særligt godt grundlag for den holdning.

Spørgsmål burde måske have været formuleret som: "Hvorfor er det ikke interessant hvis det er Herbalife" i stedet for det du kalder "en salgstale". Selv bruger jeg Herbalifes produkter og er også meget glad for dem.

Men det kan selvfølgelig godt være at jeg har misforstået Mussi?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)