Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du? om endnu en iPhone cover shop

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Husby
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 20
Fra  iPhone-Shoppen.com Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej allesammen.

Jeg er for nylig gået ind i et nyt projekt. Det er som mange andre nu til dags også har gjort, nemlig en shop hvor man sælger ting til iPhone, som bl.a covers, USB stik, osv. 

Det ville glæde mig meget hvis i ville fortælle hvad i synes om siden her. Da vi som sagt lige har startet og har taget en kæmpe risiko/chance (går an på personen som har set på det), så må i selvfølgelig hellere end gerne støtte os ved at købe noget. Det ville varme utrolig meget.

Nok om det, her er linkhttp://iphone-shoppen.com/ 

Hav en god dag.

- Ejgil

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46513
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

personligt fatter jeg ikke der kan være indtjening til alle jer hvis fantasi rækker til phone covers - usb stik osv

Ofte købes de hjem i små partier, ja man læser om nogen der holder det under 80 kr for at undgå toldgebyr fra post DK - ofte vil det være kopier, som enten kan tages i tolden eller som Apple kan lægge sager an for - og så er det oppe mod nogle store som importerer seriøse mængder eller har så stort et salg, at de kan holde prisen langt nede

Så længe i er importregistrerede og det ikke er kopier og I iøvrigt ved hvordan man korrekt told og momsangiver og klarer regnskabet korrekt, så er risikoen jo dog begrænset til små tab på forretningen, men personligt - jeg kan slet ikke se hvor der skulle være plads til de næsten daglige shops med den type varer

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt tanker herfra:

Er det meningen, at søgeboksen og "indkøbskurvboksen" skal stå så langt fra hinanden? Jeg vil nok lægge dem under hinanden. Få lavet et nyt logo.

I bunden af siden har i en del tekst, der er hvid. Få den lavet sort :-) Ellers synes jeg, det ser fint ud.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Husby
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 20
Fra  iPhone-Shoppen.com Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tak fordi du tog din tid til at skrive et indlæg da! Skype-CoolSmile

Hav en fortsat god aften.

- Ejgil

Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor passer en massage gadget ind på en iphone cover shop?

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Shoppen er som sådan fin nok. Har ikke kigget den i detaljer men ligesom Cookie så synes jeg at konceptet med covers og andet tilbehør fra Kina er indholdsløst. Jeg forstår ikke at der starter så mange forretninger, online og fysisk, hvis grundlag er produkter af næsten 100% overflødighed og som næsten alle ligner hinanden. Jeg ser næsten ingen forskel på produkter og forhandlere og giver desværre ikke store tanker om at nogle af disse forretninger lever om få år. Det er grundlaget og økonomien i disse produkter ikke stærke nok til.

Hvad er det som gør jeres butik til noget særligt ?

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg var jer, ville jeg omgående finde et andet domæne navn, der ikke indeholder varemærket "iphone" det kan komme til at gøre rigtig AVs.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 172
Fra  MG Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej allesammen.

Jeg er for nylig gået ind i et nyt projekt. Det er som mange andre nu til dags også har gjort, nemlig en shop hvor man sælger ting til iPhone, som bl.a covers, USB stik, osv. 

Det ville glæde mig meget hvis i ville fortælle hvad i synes om siden her. Da vi som sagt lige har startet og har taget en kæmpe risiko/chance (går an på personen som har set på det), så må i selvfølgelig hellere end gerne støtte os ved at købe noget. Det ville varme utrolig meget.

Nok om det, her er link: http://iphone-shoppen.com/ 

Hav en god dag.

- Ejgil

Jeg har nu aldrig set en webshop før, som har fået 72 anmeldelser med 5 stjerne som er fordelt over 2 dage, nemlig fra 7 juni til den 9 juni

stort set alle sammen har kun skrevet 1 anmeldelse.

Det er rigtig dårlig stil at i starter op med at lave falske anmeldelser. 

Link til Trustpilot

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der kommer lige lidt feedback:

Jeres slideshow er stort.. for stort.. Overvej også om grafikken på de slides der nu er - er det virkelig det rigtige grafik til jeres shop? No offence, men dem kan i lave bedre, så de er med til at give et strømlinet design over hele linjen.

Og evt drop slideren i bunden også. To slides i samme side, virker på mig ret forvirrende og irriterende.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Richard:
eres slideshow er stort.. for stort.. Overvej også om grafikken på de slides der nu er - er det virkelig det rigtige grafik til jeres shop? No offence, men dem kan i lave bedre, så de er med til at give et strømlinet design over hele linjen.


Helt enig! Vil også sige at den kæmpe slider der er i toppen, kører så hurtigt at man næsten ikke kan nå at læse det. Jeg studere på uni og kan næsten ikke se hvad der står på de forskellige fordi den går så hurtigt.

Og ja, drop det domæne og find et andet, apple sagsøger alt i den stil der fordi man tjener penge på deres brand og ikke jeres egne produkter.

Men ja, meget, meget svært marked for folk der må antages at væres rookies mht. webshops. Men alt held og lykke.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)