Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hornskov Vindberg Inkasso - hvordan er de?

Side 1 ud af 8 (71 indlæg)
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 232
Fra  GET LABELS ApS Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

De har i hvert fald ihæridge sælgere - men har nogen af Jer gode / dårlige erfaringer med dem?

Pfh tak.

GET LABELS ApS

Bjarne Høed Jensen

MVH Bjarne Høed Jensen - GET LABELS ApS

www.getlabels.dk

Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er sikker på, at den person/ virksomhed du har sendt fakturaen til IKKE vil komme med en indsigelse - så kan du bruge en inkassovirksomhed som HV. Såfremt du ved, at de vil komme med en indsigelse kan de ikke gøre noget for dig, da sagen så skal afgøres ved byretten, og der skal man bruge en advokat. Ydermere kan de også kun tage småsager (dvs. sager der maksimalt angår 100.000kr). 

Jeg kender 2 der har brugt dem og de er ikke tilfredse med deres service. Men ved der er mange der bruger dem, så kan ikke udtale mig på vegne af alle deres klienter, men mine 2 bekendte kan mere eller mindre aldrig komme i kontakt med dem, og de har ikke fået gjort særlig meget ved deres sager. De undlod endda også at fortælle ham, at såfremt der er indsigelser på hans fordringer, kan de ikke gøre noget så han betalte faktisk for ingen hjælp på mange af hans fordringer. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Hej Bjarne

For en klient gjorde jeg indsigelse mod et uberettiget krav, hvorefter firmaet henlagde sagen

uden videre. Havde firmaet læst på sagen, burde de have afvist den over for kunden.

Det hører ikke til i den høje ende af professionel incassation.

Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig - samme oplevelser mine bekendte fortæller mig om. Derfor jeg også råder dem til at få fat i en advokat, hvis de vil føre inkassosager overfor deres kunder som ikke betaler dem. Det kan godt være en advokat koster mere, men til gengæld er der ikke nogen forhindringer for at du vil kunne anlægge sag i retten, såfremt det blev nødvendigt, samt at rådgivningen omkring sagen vil være meget bedre. Uden at jeg ved det, tror jeg slet ikke HV læser deres sager, men bare prøver at score fogedretsgebyrer og smider alt ind som betalingspåkrav. Lidt en "går-den-så-går-den-agtig" mentalitet. 

Men deres kunder kan jo ikke vide bedre, når de i deres telefonsalg ikke oplyser kunderne om, at hvis deres krav bliver mødt med en indsigelse, så hverken kan eller gør de noget ved sagen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender intet til det pågældende firma, men i forhold til inkassobureauer generelt, så må de vil godt repræsentere en klient, når sagens genstand ligger inden for småsagsområdet, altså kr. 50.000.

Så hvis kravet ligger inden for småsagsområdet, så kan de vel godt behandle den, men man skal naturligvis, som med alt andet overveje, om de pågældende er kompetentet til det.

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har været fint tilfredse med deres service. De tjente sig selv ind allerede på de to første sager - sager som vi forgæves selv havde forsøgt at indkræve gennem længere tid.

Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Løb langt væk , du vil få så mange regninger fra det firma ,så du vil blive bange,,de kan godt få lidt ind ,,men hvis du opretter skal vi sige 20 sager og de ikke kan afslutte sagen , så kommer der et tidspunkt hvor man selv begynder at sige stop, og så kommer der omkostninger væltede til dig ,,,,mange omkostninger, og hvis du ikke betaler disse omkostninger ,så skal du se regninger, inklusiv diverse gebyre og ,,,,,,,hjælp vi vil ud
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kite1000:
,men hvis du opretter skal vi sige 20 sager og de ikke kan afslutte sagen , så kommer der et tidspunkt hvor man selv begynder at sige stop, og så kommer der omkostninger væltede til dig

Det er ikke min oplevelse.

Jeg har blandede - men overvejende gode - erfaringer med dem.
Jeg har oprettet inkassosager for et pænt beløb, og jeg har indtil nu fået ca. 1/3 hjem.

Den kontrakt, jeg har skrevet med dem betyder, at det ikke koster mig en øre (bortset fra et årligt gebyr), hvis de ikke får penge hjem til mig.
Når en sag har kørt så langt, at den skal i fogedretten for at komme videre, kan jeg vælge, om jeg vil sende den afsted, eller om jeg vil henlægge sagen.
Hvis den skal i fogedretten, skal jeg betale et gebyr for dette. Ellers er sagen afsluttet - og det har ikke kostet mig noget.
Hvis en skyldner betaler til mig, mens sagen verserer, hænger jeg på inkassoomkostningerne, så da skal jeg selvfølgelig sørge for, at skyldner betaler både mine penge og HVs penge. Når det er sket (og det er heldigvis lige sket i én af mine grimmeste sager), afslutter jeg sagen hos HV, og får en regning på inkassoomkostningerne i mailen efter få sekunder. Den betaler jeg med de penge, som skyldner har betalt mig - no problemo.

Hvis jeg ikke ønsker deres service mere, kan jeg bare afbryde kontrakten. Det koster selvfølgelig noget, hvis der er verserende sager, som de har omkostninger på - ellers koster det ikke noget.

Jeg oplever, at deres service står meget fint mål med prisen.

Jeg har haft en enkelt sag, hvor de ved en fejl kom til at stævne en skyldner få dage efter, at denne havde betalt. Det var en beklagelig fejl, som de rettede få timer efter, at jeg havde sendt dem en mail om det.

Jeg er overordnet tilfreds med HV.

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer

Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej hans , så har vi forskellige kontrakter, har igår fået regning på sag hvor kunde skyldter ca 278 kr , som vi stoppede forde de videre sagsomkostninger var på 1400 kr ,omkostninger 2 min efter 478 kr dårlig forretning ,,,,så det koster v hornskov ,men da godt for dem du er tilfreds for det er vi absolut ikke
Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Og lige et lille tillæg, så længe du betaler de 2800 om året for at stå i deres kartotek , så koster alle de sager, var det 2/3 dele ingenting. Men den dag hvor du afbryder samarbejdet med dem ,så vil du få en regning for hver enkelt sag som de ikke har kunne lukke /afslutte,,,,håber ikke du stopper hos dem med alt for mange uafsluttede sager, ,,,,,,,,tænk dig om inden du opretter flere ,,,,


Side 1 ud af 8 (71 indlæg)