Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

typisk PR idé brugt inden man ser sig om :)

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
- men go ide det er det :)  overvej lige hvor mange tabere der gratis hjælper dig med at få dit budskab ud :)

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Aug 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis de nu netop hjælper dig med at få et budskab ud, er det da ikke så pænt at kalde dem tabere :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nogle kønne piger blandt de seneste vindere, at kalde dem tabere ville vel også være synd :D

Brug da ideen alligevel, de færreste kender sikkert konceptet. Jeg har 80 på min msn-liste, og ikke en gang har jeg set den tekst.
 
 
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare rolig det gør jeg også :) - Det er en lidt alternativ måde at få lidt trafik på, men den skal da afprøves. Kører den højest sandsynligt fra i overmorgen ;) - watch out - noget med en gratis drinkspakke....?

 

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Husk man max. kan have 150 personer på en MSN konto. Derfor tror jeg også at batteri-sitet nu er oppe på deres msn4 (i adressen) så mit gæt er der er mellem 450 og 600 som har tilmeldt sig. Så der er da en ok mulighed for at vinde en tusse der.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
uhhh - det er rigtig :) det skal man lige ha i baghovedet

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe... Jeg har set det adskillige gange fra folk på min MSN-liste :)

Ganske pudsigt PR tiltag, det er ihvertfald noget der ikke er set ofte :)
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes det er fint sat op - lang bedre end den anden.

MEN synes du skal forklare dig lidt bedre med hvad det går ud på - virker en lille smule skummelt som du skriver det nu.

Fx - vinderne bliver fundet mandag, onsdag eller torsdag aften mellem 19-22.

Synes det andet virker for ukonkret, og vilel få mig til at overveje hvad det virkelige motiv er.

Synes derudover at der skal være en beskrivelse af hvad det er man kan vinde - kunne ikke finde en festivitas beskrivelse, eller værdien af den.

Men kækt koncept, og er sikker på at det ikke er det sidste vi ser til den slags markedsføring.
Side 1 ud af 4 (33 indlæg)