jeg har tænkt samme tanker :) - men godt være jeg bliver nød til at gøre det alligevel.
Ang. det man kan vinde så linker billedet af pakken samt alle ordene "festivitas" i beskrivelsen til den pakke som man vinder. Så det er forhåbentlig bare dig :) men tak for inputs
Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.
Næh - det var bare mig der så billedet som en billede, og ikke som et link. Efter at have klikke på den virker det fint.
Jeg tester/optimerer ofte brugerflader for kunder, og i den sammenhæng tror jeg min force er min utålmodighed. Finder jeg ikke det jeg leder efter med det samme, mister jeg tålmodigheden. Og når vi kører brugerfladetests med ekterne typiske brugere, er det ALTID det samme resultat vi får på den front. Der er INGEN tålmodighed/loyalitet for en webbruger. Regner de den ikke ud/ kan finde den ønskede information er de straks videre til en ny mere spændende side.
Men det minder mig lidt om en anden pointe jeg glemte før. Du skal bruge konkurrencen som et mere salgsfremmende koncept. Det eneste du skriver er at den giver mange drinksmuligheder.
Fremhæv info om pakken mere. Fx: Læs mere om Festivitaspakken her!
Ingen tvivl om at der er fest og ballade i så''en fætter - fremhæv det noget mere. Skriv det så man ikke er i tvivl om at man ikke kan holde en cool cocktail fest uden en Festivitas pakke! (uden at overdrive - hårfin ballance)
...og så er pakken desuden ikke at finde i oersigten over pakker - der bør den helt klart være samtidigt med konkurrencen. Hvis der nu var nogen der ville købe den, men ikke kunne? Ærgeligt ikke.
Bortset fra det, er det sq en glimrende koncept. Bekvemmelighed for den moderne festabe , og synes du har valgt en god troværdig grafisk identitet, der passer til konceptet. Overvej evt at køre den hele vejen ud, fx med at tilbyde de rigtige glas til - for hvem kan da drikke en cosmopolitan af et ølglas?
Nogle specielle overvejelser bag, hvorfor de skal være online?
Synes det er en god pointe at de skal være online. Det er en del af markedsføringen - at vennerne spørger ind til konceptet, evt selv tilmelder sig mm. Vil sikker også virke offline, men er sikker på at gennemslagskraften er lagt bedre når deltagerne er online.
Og derfor mener jeg også det er vigtigt (som nævnt tidligere) at det skal være et realistisk kraftigt afgrænset tidspunkt de skal være online.
Det er med vilje for pakken festivitas er ikke til salg da jeg de sidste 3 måneder har ventet på nogle specielle sirupper ;) så pakken er "slukket" - derfor du ikke kan finde den. MEn ang. det salgsfremmende kan jeg godt følge dig i. Det er værd at tage med inden konkurrencen løber af stablen
Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.
Det er med vilje for pakken festivitas er ikke til salg da jeg de sidste 3 måneder har ventet på nogle specielle sirupper ;) så pakken er ''slukket'' - derfor du ikke kan finde den. MEn ang. det salgsfremmende kan jeg godt følge dig i. Det er værd at tage med inden konkurrencen løber af stablen
Ok - giver jo god mening ikke at sælge det hvis du ikke har ingredienserne
Mht salgsfremmende er det netop vigtigt at man ikke holder et produkt tilbage, hvis der er efterspørgsel og man rent faktisk har det. Tror vi er enige.
Giv gerne lidt feedback på hvordan det gik med kampagnen når den er overstået - spændt på at høre om initiativet.
Nu er konkurrencen sat i værk - jeg har lidt banners rundt omkring som reklame for den + tilføjet den til en masse konkurrence sider og yderligere Sendt PR materile ud til en del medier.
Ja, man må sige at ideen er god nok. I forbindelse med at jeg lancerede SerDuGodtUd.dk, bad jeg nogle af mine venner om at sætte siden url i deres nickname... Det gav sgu faktisk nogle gode resultater allerede fra første dag - så når flere gør det samme, må resultatet være fantastisk...