Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

typisk PR idé brugt inden man ser sig om :)

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har tænkt samme tanker :) - men godt være jeg bliver nød til at gøre det alligevel.

 
Ang. det man kan vinde så linker billedet af pakken samt alle ordene "festivitas" i beskrivelsen til den pakke som man vinder. Så det er forhåbentlig bare dig :) men tak for inputs

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

"Vinderen af drinkspakken Festivitas bliver udtrukket på et tilfældigt tidspunkt i uge 4 (23-29 jan. 2006) ud af de online tilmeldte."

Nogle specielle overvejelser bag, hvorfor de skal være online?

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Næh - det var bare mig der så billedet som en billede, og ikke som et link. Efter at have klikke på den virker det fint.

Jeg tester/optimerer ofte brugerflader for kunder, og i den sammenhæng tror jeg min force er min utålmodighed. Finder jeg ikke det jeg leder efter med det samme, mister jeg tålmodigheden. Og når vi kører brugerfladetests med ekterne typiske brugere, er det ALTID det samme resultat vi får på den front. Der er INGEN tålmodighed/loyalitet for en webbruger. Regner de den ikke ud/ kan finde den ønskede information er de straks videre til en ny mere spændende side.


Men det minder mig lidt om en anden pointe jeg glemte før.
Du skal bruge konkurrencen som et mere salgsfremmende koncept. Det eneste du skriver er at den giver mange drinksmuligheder.

Fremhæv info om pakken mere.
Fx: Læs mere om Festivitaspakken her!

Ingen tvivl om at der er fest og ballade i så''en fætter - fremhæv det noget mere. Skriv det så man ikke er i tvivl om at man ikke kan holde en cool cocktail fest uden en Festivitas pakke! (uden at overdrive - hårfin ballance)

...og så er pakken desuden ikke at finde i oersigten over pakker - der bør den helt klart være samtidigt med konkurrencen. Hvis der nu var nogen der ville købe den, men ikke kunne? Ærgeligt ikke.

Bortset fra det, er det sq en glimrende koncept. Bekvemmelighed for den moderne festabe , og synes du har valgt en god troværdig grafisk identitet, der passer til konceptet. Overvej evt at køre den hele vejen ud, fx med at tilbyde de rigtige glas til - for hvem kan da drikke en cosmopolitan af et ølglas?
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/16/2006 9:01:34 PM
Forfatter: Tommy

Nogle specielle overvejelser bag, hvorfor de skal være online?



Synes det er en god pointe at de skal være online. Det er en del af markedsføringen - at vennerne spørger ind til konceptet, evt selv tilmelder sig mm.
Vil sikker også virke offline, men er sikker på at gennemslagskraften er lagt bedre når deltagerne er online.

Og derfor mener jeg også det er vigtigt (som nævnt tidligere) at det skal være et realistisk kraftigt afgrænset tidspunkt de skal være online.
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hey netMedia.dk

 
Det er med vilje for pakken festivitas er ikke til salg da jeg de sidste 3 måneder har ventet på nogle specielle sirupper ;) så pakken er "slukket" - derfor du ikke kan finde den. MEn ang. det salgsfremmende kan jeg godt følge dig i. Det er værd at tage med inden konkurrencen løber af stablen

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/16/2006 9:15:21 PM
Forfatter: Mixmeister.dk

Det er med vilje for pakken festivitas er ikke til salg da jeg de sidste 3 måneder har ventet på nogle specielle sirupper ;) så pakken er ''slukket'' - derfor du ikke kan finde den. MEn ang. det salgsfremmende kan jeg godt følge dig i. Det er værd at tage med inden konkurrencen løber af stablen


Ok - giver jo god mening ikke at sælge det hvis du ikke har ingredienserne

Mht salgsfremmende er det netop vigtigt at man ikke holder et produkt tilbage, hvis der er efterspørgsel og man rent faktisk har det. Tror vi er enige.

Giv gerne lidt feedback på hvordan det gik med kampagnen når den er overstået - spændt på at høre om initiativet.
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er konkurrencen sat i værk - jeg har lidt banners rundt omkring som reklame for den + tilføjet den til en masse konkurrence sider og yderligere Sendt PR materile ud til en del medier.

 
Hvad skal du gøre for at vinde?

Du deltager i konkurrencen, blot ved at tilføje teksten:
”Mixmeister.dk – Vind drinkspakke!” i dit navn/personlige meddelelse på din MSN Messenger.

Derefter tilføjer du adressen ”konkurrence@mixmeister.dk” til din kontaktliste så vi har mulighed for at udtrække dig som vinder.
Det er fandme nemt!- og så modtager man ik engang alt det spam lort, som man ofte gør når man tilmelder sig lign. arrangementer
 
Så må vi om det giver frugt. (-Jeg kan allerde se folk tilmelder sig nu, inden den egentlige konkurrence er igang. Det tyder godt :)

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Held og lykke med det - ser frem til at høre om hvordan det gik.

Tror dog stadig ikke helt du får forklaret konceptet godt nok på siden, men det vil responsen jo vise
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
så nu har jeg tilføjet yderligere et lille banner øverst som henviser og sælger pakken lidt bedre :)

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, man må sige at ideen er god nok. I forbindelse med at jeg lancerede SerDuGodtUd.dk, bad jeg nogle af mine venner om at sætte siden url i deres nickname... Det gav sgu faktisk nogle gode resultater allerede fra første dag - så når flere gør det samme, må resultatet være fantastisk...
Side 2 ud af 4 (33 indlæg)