Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

typisk PR idé brugt inden man ser sig om :)

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg også tænkt mig at prøve, hvor mange flere % besøgende sådan en konkurrence kan give.

I kan alle tilmelde jer på www.serdugodtud.dk/competition.php - og komme en tur i biffen med en ven, hvis i vinder (indtil videre store chancer :) )

med venlig hilsen
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Volkswagen Fredericia Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da lige godt satans, at sådan ide er så simpel og i mine øjne virker så godt.

Endnu et bevis på at det kun er fantasien der sætter grænsen.
Gad godt have hjerneoverskud+ tid til at brainstorme sådanne ideer en gangn i mellem.
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Nogen gange er det bedre at holde mund  - der er fler end dig SerDuGodtUd.dk der har fået denne idé efter tråden her...
 
hold jer munter

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Aug 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Sjovt og anderledes idé. Det ville jeg gerne have afprøvet, vis min målgruppe havde været til det.

MixMeister -> Hvordan har responsen været på dit tiltag (og ikke mindst effekten?)
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Konkurrencen er faktisk ikke igang endnu, men på dagen hvor jeg annoncerede konkurrencen havde jeg næsten 5 gange mit normale besøgstal :)

Der er allerede mange tilmeldt og jeg glæder mig til uge 5 + efter jeg kommer i metroexpress i dag tirsdag skal det nok give noget trafik og tilmeldte til konkurrencen. - hvem vil ikke have sig en gratis drinkspakke ;)

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Taastrup
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

SUPER IDÈ

Vi snakkes!
Rita
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Rita

Det var et fint netværksmøde :) - ses næste gang

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hey Balesic
Jeg glæder mig allerede til at afholde den næste konkurrennce - Den er på samme måde lige så nytænkende som denne form, og jeg håber den vil skabe, hvis ikke mere, så bedre opmærksomhed og ikke nok med det- den vil foregå, fulstænidig i hjertet af hvor hvor min målgruppe færdes :) 

denne nye konkurrence er ikke helt færig på tegnebrættet men jeg kan mærke den har potientiale ;)
 
nat nat

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey mixmeister

Godt reklamefremstød, jeg går med en idé om at benytte mig af din "brugte idé" men hvordan klarer du det rent praktisk hvis der kommer over 600 kontakter i din database, stopper du så for flere tilmeldinger eller opretter du endnu en MSN konto?
 
Mvh
 
Kim Sand Sørensen
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
opretter du endnu en MSN konto - jeg mener den allerede begynder at brokke sig når 150 er tilmeldt

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)