Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på enter-data.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Så blev min nye BGSys Lux-shop også klar til launch.
Hvad synes alle I rare Amino'er om designet?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

det er meget meget sjovere når du skriver et link. og evt lav et link i din signatur også.
For de andre dovne.. www.enter-data.dk

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Svendborg
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan laver jeg et link i min signatur. Det kan jeg ikke se, at jeg har mulighed for?
Meget gerne en 1-2-3.vejledning...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Sender dig en PM

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt kort sagt - jeg har lidt tralvt - så er det sgu  rimelig uheldigt, at dine varekategorier loader 4-5 sekunder EFTER at resten af siden tilsyneladende er færdig med at loade. :)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Svendborg
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matthias
Jamen tak for dit rimelig korte feedback - nu hvor du har travlt... men øh, jeg forstår faktisk ikke helt hvad du mener. Alle de computere jeg har prøvet på, der loader menuen ca. samtidig med topbanneret. Og er det en langsom internetforbindelse, så kommer billederne i toppen da sidst? Men anyway... det skal jeg da lige prøve og tjekke noget mere op på. For du har da ret. Det må da se underligt ud...
Stephan

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stephan,

Jeg sidder på en 4 mbit forbindelse, men jeg sidder dog lidt væk fra det trådløse accesspoint, så jeg har formentlig kun omkring en halv mbit i praksis..

Prøvede netop igen, og det samme skete en gang til. Toplogoet er forresten noget af det første der kommer.

Derudover er varegrupperne placeret rimelig langt væk fra mit syn på min skærm, der er 768 pixels i højden.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

 Ud over din langsomt loadende menu, som loader udmærket i min browser og på min forbindelse, så synes jeg:

- Det er et flot og pænt harmonerende website du har fået lavet. Det giver et godt indtryk og emmer af personlighed (pga. dit billede) men også troværdighed (fordi du ligner sgu en herlig gut :-))
- Farverne og samspillet af den gennemsigtige tone er super!
- Jeg kan forstå at du sælger computere, men ser det ikke som det første, eller sælger du i virkeligheden broer?
- Uhh, hvor ville jeg gerne kunne læse om dig eller virksomheden (min kommende leverandør) i top menuen eller bare et eller andet sted.
- Ahhh, nu ser jeg at "Om Enter data" ligger i højre hjørne, den havde jeg ikke set.
- Jeg synes det er en rigtig fin produkt oversigt.
- Din forside sælger mig ikke rigtig meget? Det er ligesom jeg kommer ind i en detailbutik og går 10 meter gennem en gang for så at kunne se produkterne.. SÆLG MIG NOGET FOR SØREN MAND! :-) Eller lok mig :) Bare gør et eller andet, så jeg drages til at se mere..

Jeg har de sidste år været frontend udvikler i en af Danmarks største bureauer (juhuuu), så her kommer lige mit stilmæssige besyv :)

- Crossbrowser mæssigt er siderne rigtig fine.
- I området hvor selve content er, der kunne du godt bruger noget mere padding i tekstområdet, således at paddingen (indrykning) blev den samme som i højre menuen.
- Dit søgefelt er meget lille i forhold til hvad der er plads til.
- I menu punkterne i højre side ville jeg sætte en - foran, det ville gøre mig mere opmærksom på at det var menupunkter.
- Når jeg laver hover på dit link i toppen "indkøbskurven" bliver skriften mindre. Sker også i brødkrumme sti linksne.

Generelt har du en kæmpe fordel og også grunden til at jeg svarer på denne post. Ikke nok med at du ser sød ud, så ser du også drøn troværdig ud. Hvis du holder din fremtidige shop stil med det personlige præg, så skal det nok komme til at gå dig godt, for personlighed er sgu det vi har brug for på det her fantastiske internet! :)


God nat.. :)

Fra Svendborg
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael
Selvom der er gået et par dage, så alligevel: 1000 tak for dit positive og konstruktive indlæg. Som du måske kan se på http://enter-data.dk, har jeg nu ændret ved et par af de ting du nævner. Et par ting resterer også, det må komme, næste gang jeg snakker med min programmør.
Men som sagt: Det var meget konstruktiv kritik du gav, og du har jo ret i alt det du skriver. Tak igen.
Mon der er andre herinde på Amino, der kan finde ting, jeg bør rette?
Stephan

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

 Små justeringer er langvarige investeringer :-)

 Og du er velkommen Stephan, super fed intro tekst iøvrigt, lige i skabet!!!
 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)