Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på enter-data.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Enter, en ret fed side du har og jeg kan ikke få den til at loade langsomt !
Jeg er imponeret over dine billeder af de bærbare computer, de er meget flotte.
Din hjemmeside har et godt farvevalg og er holdt rolig uden generende blinkende bannere.
Lækker side er alt hvad jeg kan sige da jeg ikke kan finde noget negativt Yes

 

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stephan.

Som der også bliver nævnt tidligere i alle de gode indlæg, så er netop din personlige tilgang på hjemmesiden utrolig vigtig.

Mange andre virksomheder ville skulle bruge mange ressourcer på webdesignet for at kunne fremstå personlig og troværdig. Din hjemmeside har både et godt design og du supplerer op med at vise et billede af dig selv.

Jeg handler selv lidt software hos en virksomhed, der har +30.000 og de bruger billeder bevidst i deres kundestrategi samt små forhistorier om sig selv - og det VIRKER. Hver eneste gang jeg har skrevet til dem, er jeg fuldstændig overbevist om, at det netop er på grund af mig ( VIP KundeWink  ), at Mitch altid svarer indenfor 12 timer, og altid kan hjælpe mig uanset hvad.

Det er jo blandt andet min kæp hest, når vi taler udvikling af online kundeservice strategier, at virksomheder kan vinde både kundeloyalitet og bedre konverteringsgrader ved at have defineret en helt klar online kundeservice strategi, som sikrer kontinuitet i den gode online kundeoplevelse hver gang.

Og du er godt på vej. Jeg slår et smut forbi, når jeg skal skifte ud. 

 

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Stor tak til Jer alle for god og konstruktiv kritik.
Som I måske kan se, har jeg nu fået rettet endnu et par småting. Så er der bare den store tekst oppe ovenpå "den blå bro", som jeg gerne vil have kigget på igen, men ellers er jeg også selv ret godt tilfreds.
Stephan

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)