Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min nye webshop

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

ITechnic:

Omvendt synes jeg ikke det er nødvendigt at skrive "denne vare er på lager". Det bør være "standard" - kunden går selvfølgelig ud fra, at alt hvad han/hun ser som udgangspunkt er på lager.

Bare mine umiddelbare tanker :-)

 

Det er jeg meget uenig i. Hvis varen er på lager, så skriv det tydeligt. Folk er vandt til at vente alt for længe på deres varer og hvis du fortæller at varen er på lager og måske samtidig skriver at du sender samme dag, så kan jeg love for at omsætningen stiger!

Dbh Martin

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du helt ret i, men "varen er på lager" og kort leveringstid er jo ikke nødvendigvis synonymer. Hvis kort leveringstid skal i fokus ville jeg nok bruge lidt flere kræfter på at informere kunden om det generelt.

Og så ville jeg prøve at skrive noget ala "På lager, leveres inden 1-2 (eller hvad det nu måtte være) dage" på varelisten.

Hvis du vælger den fremgangsmåde, kan du eventuelt lave dobbelt linie-spring inden du skriver "lager-status", så det ikke står helt op i varebeskrivelsen. 

www.nfdesign.dk

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. lagerstatus, så er jeg nu mest enig med Thorborg, evt. også skrive hvor mange af den pågældende vare du har på lager. Jeg synes i hvertfald personligt at det er rart at vide om varen kan fåes forholdsvist hurtigt, også selvom man bestiller flere (Det vil være lidt irriterende fx at bestille 5 varer af en type for at finde ud af at det kun er de 4 der er på lager, og så skulle vente en måned for at få dem, fordi den sidste først skal bestilles hjem..) 

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

 Lige en lille detalje.. jeg forsøgte lige at lægge 10 af en vare i indkøbskurv.. det kunne jeg ikke fordi der ikke var så mange på lager.. jeg lagde så 1 i kurven, og åbnede kurven.. så kunne jeg godt vælge at der skulle 10 eller flere af den pågældende vare i kurven.. det er godt, at der er det tjek første gang, men jeg vælger ofte kun at smide 1 af hver af de varer jeg er interesseret i i kurven, for derefter at opdatere antallet det.. det vil vel føre til lidt problemer på din side?

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

thorborg:

ITechnic:

Omvendt synes jeg ikke det er nødvendigt at skrive "denne vare er på lager". Det bør være "standard" - kunden går selvfølgelig ud fra, at alt hvad han/hun ser som udgangspunkt er på lager.

Bare mine umiddelbare tanker :-)

 

Det er jeg meget uenig i. Hvis varen er på lager, så skriv det tydeligt. Folk er vandt til at vente alt for længe på deres varer og hvis du fortæller at varen er på lager og måske samtidig skriver at du sender samme dag, så kan jeg love for at omsætningen stiger!

Dbh Martin

Sikke fornemt med et svar fra selve Thorborg :) Jeg har fulgt hvert vink, og har skrevet leveringstider på. I kategorivisningen står der, hvis varen ikke er på lager, og hvis varen er på lager, at den leveres inden for 1-2 dage. I selve produktvisningen undersøger den hvad klokken er (og ugedagen) - og hvis det er mandag, tirsdag, onsdag, torsdag eller fredag, og klokken er før 14, skriver den, at varen bliver afsendt samme dag. Hvis klokken er efter 14, og ugedagen er mandag-torsdag, skriver den, at varen afsendes dagen efter.

Er dét løsningen?

I må stadig meget gerne kommentere på de andre dele af websitet.


Lademann: Tak for info :) Det er selvfølgelig en fejl, der skal rettes.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)