Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver man lykkelig af penge?

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/16/2006 11:23:46 PM Forfatter: CeeKeD
Men pga janteloven og alt det ''ævl om lighed'' og snakken om husk nu de svageste i samfundet, som der findes i DK, så er det nok ikke i det her land at man finder flest tilhængere af at Penge = Lykke. Men prøver man f.eks i USA så tror jeg at der er mangle flere der vil sige at Penge = Lykke til en vis grad.

Tjah - nu er der vist heller ingen, der har sagt, at man automatisk bliver U-lykkelig af penge.
Jeg skal da være den sidste til at afvise, at nogen kan opnå lykkefølelse ved bevidstheden om at eje en bestemt mængde penge.
Dem om det.
 
mvh Hans
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 1/16/2006 11:40:32 PM Forfatter: Mikkel deMib Alle der har prøvet næsten ingen penge at have, og så have RIGTIG mange penge kender svaret: Ja, penge gør lykkelig. Jeg HAR prøvet det og jeg kan KLART bedst lide det sidste - så det forsøger jeg t holde fast i :)

Mange kan sikkert ikke tåle at høre noget sådan, men lad os bekæmpe Janteloven med alle midler. Godt svar.
 
Selvom jeg personligt ikke er enig, kan jeg følge svar og forstå din begrundelse.  
 
 
 
 
 
 
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

udfyldt

penge giver bestem ikke lykke i sig selv.
 
penge giver FRIHED og MULIGHEDER
 
mener dog rigtig mange penge giver en ulykkelig sjæl - for jeg er overbevist om man ville få et snert af nærrighed og bruge rigtig meget tid på at passe på alle de penge man nu har fået fat i på den ene eller anden måde

Venligst

René Buch

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

> penge giver bestem ikke lykke i sig selv.

Hvis du har prøvet at logge ind på din online bank og se at der nu er mere end 6 nuller på kontoen, så vil du opleve ægte lykke :)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Jul 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/17/2006 1:47:38 PM Forfatter: Mikkel deMib

> penge giver bestem ikke lykke i sig selv.

Hvis du har prøvet at logge ind på din online bank og se at der nu er mere end 6 nuller på kontoen, så vil du opleve ægte lykke :)

Præcis - nu skal man så bare lige fundet en måde at få fjernet det skide minus foran alle de nuller...haha :-))
 
mvh
Søren Arnsbo
Bidt af en gal iværksætter...! :-)

Søren Arnsbo, Stifter og CIO i VoiceArchive

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er der svaret, håber i kan bruge det.

Med venlig hilsen
Kenneth Skou

Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/17/2006 1:47:38 PM Forfatter: Mikkel deMib

> penge giver bestem ikke lykke i sig selv.

Hvis du har prøvet at logge ind på din online bank og se at der nu er mere end 6 nuller på kontoen, så vil du opleve ægte lykke :)

Ja, det kan jo være jeg ændrer holdning, hvis jeg oplever mere end 6 nuller[:0] rulle ind på kontoen. Det kan jeg først svare på, hvis oplevelsen er i hus...

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at jeg vil lægge mig midt i mellem jer alle.

Jeg bliver lykkelig ved at tjene penge. Ikke nødvendigvis ved at have dem.
 
Jeg synes at det er ubeskriveligt fedt at logge ind på min netbank og se, at en store ordre jeg har afsluttet er blevet betalt af kunden. Det giver mig stor tilfredsstillelse at sælge min tid/evner/produkter. Og det gør det iøvrigt om så det er en ordre på blot 1.000 kr. selvom den ikke betyder så meget for min eller firmaets økonomi.
 
Men med 100M i banken, kan man da leve et komfortabelt liv...
 
PS: Mikkel, det det er altid opløftende, motiverende og underholdende, at du konsekvent skider på alt hvad der er politisk korrekt
 
mvh Carsten
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

> PS: Mikkel, det det er altid opløftende, motiverende og underholdende, at du konsekvent skider på alt hvad der er politisk korrekt

Tak, men hvor? Hvornår er det blevet politisk ukorekt at anderkende at man tjener gode penge - og ikke mindst nyder det? Well, det kan jo bare være mig der er blevet så politisk ukorrekt at jeg ikke engang opdager det, men helt ærligt så overlever jeg nok med det :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 1/16/2006 11:40:32 PM Forfatter: Mikkel deMib

Alle der har prøvet næsten ingen penge at have, og så have RIGTIG mange penge kender svaret: Ja, penge gør lykkelig.
 
 
 
 
Det var den jeg tænkte på
 
mvh Carsten
 
Side 2 ud af 5 (46 indlæg)