Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud fra i dag og hele juli måned - Store rabatter kan opnås

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fra i dag og hele juli måned er der igen tilbud på forrygende produkter hos KTJ-Media.dk. Du kan denne gang få store rabatter og jo før du køber, jo højere rabat får du.

Det fungerer i al sin enkelthed sådan at vi starter nu den 25.6.2013 hvor du får 30% rabat på alt der ikke er rabat på i forvejen. Fra den 1. juli vil det så være 30 minus den dato vi har. Altså kommer du den 5. juli vil det være 25% rabat, den 6 juli 24% og så fremdeles.

Og det er som sagt alle produkter du kan spare på, udtaget heraf er de produkter der allerede er rabat på, fx klippekortordningen.

Så skal du bruge en ny hjemmeside, en hurtigere hjemmeside, programmeret noget specielt eller måske have lavet søgemaskineoptimering, en SEO analyse/SEO rapport  eller måske have lavet teknisk SEO. Så kunne det måske være nu du skulle slå til.

Ser frem til at høre om din opgave og dit projekt.
Skriv en privatbesked eller send en mail på kontakt [snabela] ktj-media.dk
Spørg endelig hvis du skulle have nogle spørgsmål.

Referencer på min hjemmeside er ikke opdateret, da der ikke har været tid til det, men du kan se de fleste nye referencer her: http://www.ktj-media.dk/nyheder/aaret-der-gik-2012/ og her: http://www.amino.dk/kim-tetzlaff-ktj hvor du også vil kunne se et udsnit af de anbefalinger der er skrevet online.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

til dem af jer der ikke har set det, der er fra i dag 30% rabat og jo længere tid du venter jo mindre rabat opnår du.

Uanset om du skal have en hjemmeside, webdesign, seo, optimering, hurtigere hjemmeside, special programmering, PHP programmering, design, teknisk SEO eller noget helt 10'ende så tøv ikke, du kan opnå rabatten så længe det er noget jeg tilbyder :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 93
Fra  Jensen Print Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan varmt anbefale at samarbejde med Kim!!

Trykkeri - Print -altid med plads til kvalitet og samarbejdsglæde!

www.jensenprint.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu en dag med store og gode rabatter.

Skriv til mig og få et godt tilbud på optimering af hjemmesider, programmering, SEO, hastighedsoptimering/optimering af loadtid og meget mere.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:

Fra i dag og hele juli måned er der igen tilbud på forrygende produkter hos KTJ-Media.dk. Du kan denne gang få store rabatter og jo før du køber, jo højere rabat får du.

Det fungerer i al sin enkelthed sådan at vi starter nu den 25.6.2013 hvor du får 30% rabat på alt der ikke er rabat på i forvejen. Fra den 1. juli vil det så være 30 minus den dato vi har. Altså kommer du den 5. juli vil det være 25% rabat, den 6 juli 24% og så fremdeles.

Og det er som sagt alle produkter du kan spare på, udtaget heraf er de produkter der allerede er rabat på, fx klippekortordningen.

Så skal du bruge en ny hjemmeside, en hurtigere hjemmeside, programmeret noget specielt eller måske have lavet søgemaskineoptimering, en SEO analyse/SEO rapport  eller måske have lavet teknisk SEO. Så kunne det måske være nu du skulle slå til.

Ser frem til at høre om din opgave og dit projekt.
Skriv en privatbesked eller send en mail på kontakt [snabela] ktj-media.dk
Spørg endelig hvis du skulle have nogle spørgsmål.

Referencer på min hjemmeside er ikke opdateret, da der ikke har været tid til det, men du kan se de fleste nye referencer her: http://www.ktj-media.dk/nyheder/aaret-der-gik-2012/ og her: http://www.amino.dk/kim-tetzlaff-ktj hvor du også vil kunne se et udsnit af de anbefalinger der er skrevet online.

Stadig tilbud se her. Masser har allerede taget kontakt for at få et godt tilbud, og du vil uden tvivl også kunne få et ret godt tilbud på din opgave eller dit projekt.

Ser frem til at høre fra dig

MVH Kim Tetzlaff

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har smidt dig en PM.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fonne:

Jeg har smidt dig en PM.

Jeg ved ikke hvorfor du har fået minus for den der kommentar? er der nogen som kan afklare hvorfor?

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan forstille mig at han har fået minus, på grund af skjult reklame for at genoplive din tråd igen, lige som du selv genopliver den hverdag. Skal lige siges jeg ikke har givet minus

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

søren feltved:
Jeg kan forstille mig at han har fået minus, på grund af skjult reklame for at genoplive din tråd igen,

Mon dog. Dette er trods alt "Jeg har et godt tilbud"-kategorien, og her er det tilladt at reklamere og skrive i sin - og andres - tråde så ofte man vil.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)