Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Samarbejds partner / Magento ekspert til langvarigt samarbejde ... hvordan skal jeg gøre ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 14
Fra  C M LASSEN AS Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg driver en handels virksomhed og har fået nogle nye muligheder indenfor salg af mærkevarer restpartier online, men jeg har ikke forstand på oprettelse af en hjemmeside til privat salg.

Hvilke problemstillinger ser I hvis man laver et omsætnings bestemt samarbejde med en programmør. Altså aflønner programmøren med en fast % af omsætningen/indtjeningen ? Der vil jo være for lidt til at begynde på... hvordan kan jeg sikre både mig og programmøren, så samarbejdet kan fortsætte i årene fremover ?

Er der nogen der har erfaring med lignende ?

Hvor kan jeg søge sådan en programmør ?

Venlig hilsen

Christian Lassen

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian, har ikke lige en idé til hvordan fordelingsnøglen skal være, men jeg er god til magento og kunne godt være interesseret i at høre mere.

Venlig hilsen
Bo Gunnarson.

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg ville nok sige i skulle dele 50/50 hvis det var mig, og arbejdsfordelingen er som nedenstående.

Den ene står for produkter, indkøb samt forsendelse til de købende kunder.

Den anden står for opsætningen og driften af hjemmesiden, såsom lægge nye produkter/ billeder på siden, opdateringer samt andre online markedstiltag såsom social integration og SEO.

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)