Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed når man er under 18

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg ønsker, at starte virksomhed. Og jeg vil helst ikke vente til jeg bliver 18.

Det er en internet virksomhed jeg vil starte. Så jeg vil høre om der er nogle af jer der ved, om man kan starte en virksomhed inden man bliver 18 og hvordan oplyser man fx. Indkomst.

På forhånd tak for hjælpen.
Tilmeldt 16. May 13
Indlæg ialt: 28
Fra  BEYXND Clothing Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens starte virksomhed som umyndig. Det er lidt eksistensgrundlaget for dette forum ;)

Så længe du omsætter under 50.000 kr. pr. løbende år, så skal du ikke momsregistreres. Du kan søge tilladelse hos statsforvaltningen til at blive momsregistreret som umyndig, hvis du begynder at omsætte så meget.

Indkomst indberetter du præcis som du vil gøre med et fritidsjob. Det kan dine forældre sikkert hjælpe dig med :) De første 42.000 kr er dog penge ned i foret, grundet dit frikort.

Du skal dog huske på at du skal importørregistreres hvis du vil importere varer udenfor EU's grænser!

Hvis du evt. har lyst til at dyppe tæerne i tøjbranchen kan du skrive en besked, så kan jeg hjælpe dig i gang!

Ellers held og lykke :-) 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

flaursen:
Så jeg vil høre om der er nogle af jer der ved, om man kan starte en virksomhed inden man bliver 18

Der står lidt om det her! 

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

BEYXND:
De første 42.000 kr er dog penge ned i foret, grundet dit frikort.

Da trådstarter er under 18 år, er det korrekte beløb 31.500 kr. og ikke 42.000 kr.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)