Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til den skarpe SEO ekspert

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 101
Fra  Dupp Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har forbedret en del duplicate content på min side og i den forbindelse lagt en robots.txt fil ind, som gerne sku afhjælpe mit problem. Nu hvor jeg laver en søgning på mit site , altså "site:dupp.dk" -  Kommer der flere følgende frem;

https://www.google.dk/#q=site:dupp.dk&ei=COnTUd-jAYnPOZKSgfAF&start=50&sa=N&filter=0&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.48705608,d.ZWU&fp=8d5119adaf469f14&biw=1366&bih=664

Som i kan se, står der flere steder i meta description at der er en txt.fil som gør google ikke kan læse siden, men har lige 2 spm. til dette.

1. Tæller det stadig med som duplicate content ?

2. Hvordan kan jeg fjerne det, så google slet ikke skriver disse søgninger når jeg laver en "site search"?

Håber der sidder et klogt hoved derude :)

/Nikolaj

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Du skriver: "som ligner nedenstående" Hvad henviser du til? jeg kan ikke se noget eksempel. 

Men jeg er dog ret sikker på hvad du skal have af svar :) 

1. Nej, dit DC er umildbart fjernet - da du har fjernet indekseringen af indholdet på siderne

2. Du har benyttet robots.txt som ikke fjerner indekseringen af dine URL's - vil du gerne have fjernet sider 100% fra Google indeks, så kan du bede dem om det ved at benytte NoIndex på siderne. 

Med chance for at ovenstående er forkert, er det mit bedste svar til dig :) 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Jeg kan se du nu har sat eksemplet ind i din tekst - og ja, det var det jeg forventede du ville vise. Mit svar er dermed korrekt :) 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 101
Fra  Dupp Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagde godt mærke til mit link ikke lige var med i første omgang. Mange tak for dit hurtige svar.

Har lige et tillægs spørgsmål jeg håber du kan svare på.

Ser du nogen grund jeg får fjernet de sider 100 % fra google indeks, eller har det ingen betydning  ?

På forhånd tak :)

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj


Øhm - som jeg skriver er dit DC umildbart fjernet (skriver umildbart fordi jeg ikke har lavet et 100% tjek af dit website), så den løsning du har nu, er fin. 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 101
Fra  Dupp Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - mange tak for dit svar :) Forsat god dag.

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh mange tak :) for sjældent jeg kommer her forbi! 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 03:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj.

Oplever du ikke mange sider med DC? Kan se de fleste af dine links eksistrer både med / og uden. 

Mvh.

Simon 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)