Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NY ide Søger partner til Fashion Deals.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej.

Jeg er en 13 årige gut, der er igang med lidt af hvert, blandt andet, wwww.autodeals.nu.
Jeg kan ikke holde mig stille, og har fundet på en ny Ide, Det er nemlig Fashion Deals - Fashion deals går ud på at vi laver en deal site, hvor man kan komme her ind og spare en masse penge på tøj, Vi kan blandt andet lave Nogle aftaler med SmartGuy, SmartGirl, Urbanclothing og alle de andre.
Vi kan også selv købe stort tøj ind og sælge dem til en billig pris, Vi tjener nok ikke på hver. trøje/bukser.. Vi sælger men når vi sælger en helt masse tror jeg at vi kan tjene gode penge.  Vi kan bla. promvere gennem Facebook / Google. Det skal lige siges jeg har ikke det store penge til at ligge ind Desværre.

Hvis du har flere spørgsmål eller er interesseret i et Samarbejde, så skriv ENDELIG, jeg håber der sidder en der ude og er klar på noget nyt.

Med venlig hilsen

Osama Cetinkaya//

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Osama

Jeg synes hellere du skal fokusere på at vækste autodeals.nu. Jo mere du spreder dig, jo større er chancen for at intet af det vil blive stort. Så fokuser på en ting, put al din energi i det, og når det så laver et solidt overskud, så kan du overveje at starte det næste op.

Fasion Deals lød i første omgang som en god ide, men jeg synes ikke deal siderne sælger så godt længere. Ofte sælger de 40-100 styk af deres tilbud, hvilket er godt nok når det er one size, men hvis du skal til at gøre det med tøj, så bliver det sværere, for hvor mange vil have small, hvor mange medium og så videre. desuden har SmartGuy allerede rigtigt gode tilbud i deres outlet som bliver svære at slå.

Hvis du vil give det et skud, så vent til du har nogle penge at smide efter det, for det kan godt koste lidt knaster at få startet op.

Held og lykke med dine nuværende projekter.

Rasmus

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen med et fashiondeal site kan sikkert være rigtigt god. Men konkurrencen blandt deal sites bliver større og større. Så som Rasmus også skriver, så tror jeg at du skal fokusere på autodeals. Der bliver rigeligt at se til med at få markedsført det koncept det første stykke tid.

Held og lykke med det hele!

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Osama

Jeg må nok give Rasmus ret :-)
Du kunne lyde som en ægte iværksætter og med stor lyst og gå på mod - super fedt!!!
Men det er samtidig også den største fare for en iværksætter - du skal kunne holde fokus på de projekter du har valgt og så skal du sortere kraftigt i de ideer som kommer hele tiden :-)

Det handler ikke om at starte nyt op, men at få de gode ideer til at blive til noget!

God vind med projekterne

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en tanke mere. Hvis du absolut skal starte noget nyt op, hvad så med at finde noget der kan "gro ud af" autodeals. Altså noget som ikke kræver ekstra kapital, og noget som lægger sig op af det du laver i autodeals. På den måde kan de to ideer udvikle og understøtte hinanden, ligesom erfaringerne fra det ene kan bruges til at vækste det andet.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Er du sikker på at autodeals.nu er din side??

Jeg har stødt på samme domæne hos en anden Amino i en anden tråd, der er i gang med noget af det samme, hvem ejer domænet?

Dig eller ham?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

E T:

Er du sikker på at autodeals.nu er din side??

Jeg har stødt på samme domæne hos en anden Amino i en anden tråd, der er i gang med noget af det samme, hvem ejer domænet?

Dig eller ham?

De kunne vel kende hinanden og samarbejde omkring autodeals.nu

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for den ene stjerne

Det var ment blot som spørgsmål da jeg undrede mig og ikke ment som direkte angreb på trådstarteren

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg undrede mig også lidt over at to forskellige poppede op med autodeals, og med så forskellige spørgsmål. Så har smidt 5 stjerner, så burde den ene være neutraliseret.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)