Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger konstruktiv kritik af smykke website

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg kunne godt tænke mig noget konstruktiv kritik, på sitet www.GretasGuld.dk.

Vi mangler stadig, at få lagt varer ind på sitet, så tag venligst hensyn til dette :)

- Mange tak på forhånd

Med venlig hilsen

Stefan

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.
Det ser pænt ud på min nexus 7 tablet. Meget let læseligt, og scalerer fint når jeg vender tabletten.
Mvh. viggo poulsen
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan

Jeg synes det ser rigtigt flot ud.. (:

Ikke for at være en røv men nu får du lige min mening, så var logoet det første der fangede mig at det virker lidt "sjov og ballade" som jeg ikke synes passer til de dyre vare som du sælger.
Hvis du kigger på fx. Pandora's logo eller de der Troldekugler's logo så virker det i mine øjne som at det er mere stil og mode over det.
Bare pas på at de mode beviste folk med masser penge ikke bliver skræmt væk a logoet (:

Når du er inde og kigge på dine kategorier så er der hos mig spil plads ude til højre..

Ellers ser det rigtigt fint ud..
Husk lige at fjern dit flodhest tag inden du går i luften ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan,

jeg har kigget på gretasguld.dk og har nogle forslag og kommentarer. Klik på linket herunder og se videoen

">Feedback på gretasguld.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres feedback. Jeg har rettet nogle af fejlende er dog usikker mht. logoet.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Nicky - logoet hænger ikke sammen med det øvrige. Din side signalerer fint eksklusivitet - logoet kunne med ændret tekst lige så godt være for en legetøjsforretning.

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 63
Fra  Tjek-Internetpriser.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan,


Siden ser sådan set fint ud. Og vil sikkert se endnu bedre ud, når i får uploaded flere produkter. Men logoet foroven ser altså ikke for godt ud?


Tobias 

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget enig i hvad der ellers er sagt om design og logo, men har et par kommentarer i forhold til SEO...

I har over 21.000 indekserede sider i google, hvor de færreste har noget unikt indhold... det er guf for Googles Panda filter, så jeg ville skynde mig at få kigget lidt på det.

Det i kan få gjort er bl.a.:

  • Sørge for at jeres søgeresultatsider får et noindex tag, så sider som denne ikke indekseres: http://gretasguld.dk/catalogsearch/result/?q=Julie+sandals
  • Sørge for at få canonical tags på jeres kategorisider, så alle pagination og sorteringssider ikke indekseres. Lige nu kan nogle af jeres kategorisider potentielt set indekseres over 100 gange med store problemer med dublikeret indhold til følge.
  • Skrive tekster til alle jeres kategorisider
  • Skrive længere produktbeskrivelser
Derudover skal i huske at få skrevet unikke title og meta description tags.
Det var lige lidt input herfra.
\Mikkel
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side.

Faldt lige over en lille fejl. Soldier to soldier; "...der er kommet til skade i tjenesten, sam deres familier."

Der mangler et "t"  :-).

Er der en teknisk god grund til at du ikke giver mulighed for at vise "alle", men kun max 25-30 varer ad gangen?

 

Fra Vodskov
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Nymarksminde Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en rigtig flot side du har fået sat op. Dejlig overskuelig!

Besøg Nymarksminde mini-zoo og fodboldgolf i Vodskov, Nordjylland

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)