Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside (Fase 2)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Rønne
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Underdrenge.dk ApS Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's

Så er jeg blevet færdig med 'fase 2' af min shop underdrenge.dk - Det skulle gerne hjælpe lidt på konverteringen.

Sidst fik jeg en masse ris/ros, og af ting der er blevet rettet kan jeg nævne følgende:

* Tidligere havde jeg en slider i toppen af siden, den er nu fjernet og erstattet med et stillestående banner som jeg kan skifte ud. 

* Tidligere var der en "Tøm kurv" og en "Gå til kurv" knap på forsiden. Tøm kurv knappen er væk og gå til kurv knappet har fået et grafisk pift. Kurven kan kun tømmes inde fra selve kurven nu, og altså ikke fra forsiden.

* Højre menuen med de forskellige bullets osv. er ændret i rækkefølgen og der er tilføjet nye som skulle være mere præcise.

* Tidligere havde jeg lavet one-step checkout, men dette er jeg gået væk fra igen da der simpelthen var for meget information på samme side.

* Der var en fejl på siden, hvor man kunne gå videre i kurven uden at acceptere betingelserne, dette er også rettet.

Håber i synes om siden, det er jo ikke de største grafiske ændringer, men alligevel ting som jeg tror gør en forskel. Har også fået lavet en del ændringer i backend, så jeg nemmere kan skifte billeder ud, oprette varer, holde styr på lager og den slags. Til dem der er interesserede i systemet, så er det lavet i Umbraco med TeaCommerce oven på :-)
 

Jeg vil meget gerne høre, hvis i har kommentarer til flere ændringer der kan forbedre konverteringen. 


Tak for jeres tid,


Mvh Tim 

www.underdrenge.dk - her finder du ingen sure underbukser

Fra Rønne
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Underdrenge.dk ApS Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige at nævne at jeg har fjernet muligheden for at få sendt sine varer med GLS. 95% af alle ordrer er afsendt med Post DK, og da GLS var meget dyre at sende med har jeg simpelthen droppet det helt. (Kører med gratis fragt).

Derudover synes jeg at der skal være så lidt som muligt for kunden at tage stilling til. 

Mvh Tim 

www.underdrenge.dk - her finder du ingen sure underbukser

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Linket i din signatur har fået tilføjet et mellemrum i enden...

Fra Rønne
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Underdrenge.dk ApS Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, så skulle det være rettet :-)

www.underdrenge.dk - her finder du ingen sure underbukser

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Derudover skal du have slået debugging fra. Det kan du kontrollere om er gjort ved at sætte ?umbDebugShowTrace=true i url. Jeg kan se meget info som ikke bør vises.... Bla. hvor på serveren dit site ligger samt serverens interne ip adresse.

Du bør desuden have et subdomæne hvor du kan teste ting og dette bør være lukket af for omverdenen.

Hvem har lavet siden for dig?

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser rigtig godt godt ud! Der er dog lige lidt med når teksten under produkterne fylder for meget, her f.eks:

Og så ville jeg overveje at gøre "Tilføj til kurv" knapperne på forsiden og kategorisiderne lidt mere tydelig. 

SEO mæssigt er der lidt småmangler

Din side svarer både med og uden www, hvilket giver dobbelt indhold. Og så ville jeg få sat noindex på indkøbskurven, så en tom side som den ikke indekseres. 

\Mikkel

Fra Rønne
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Underdrenge.dk ApS Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Så skulle det være slået fra, tak for info! :-)

Det har jf-data.com - sidder til dagligt som sælger for firmaet.

www.underdrenge.dk - her finder du ingen sure underbukser

Fra Rønne
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Underdrenge.dk ApS Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Det kan jeg godt se, det får jeg ændret med det samme - tak for det :-)

Jeg har prøvet med andre knapper, men synes det er svært at finde den helt rigtige løsning. Det vil jeg arbejde videre på.

Vedr. med og uden www, så troede jeg ikke det gav dobbelt indhold. Skal siden kun kunne findes med www?

Mvh Tim 

www.underdrenge.dk - her finder du ingen sure underbukser

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det giver dobbelt indhold. Du skal vælge enten med eller uden og så sætte den anden til 301 redirect. Så hvis du vælger www.dinside.dk så skal dinside.dk sættes til 301 redirect til www.dinside.dk 

Fra Rønne
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Underdrenge.dk ApS Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info, det vil jeg kigge på :-)

www.underdrenge.dk - her finder du ingen sure underbukser

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)