Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit nye begreb: amino typen

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
Hvis du er SÅ utilfreds, hvorfor er du så Plus-medlem?

Jeg har i lang tid været rigtigt glad for amino. Men de 2 grunde til jeg blev plus medlem var at jeg ville se 1 video og så fordi jeg gerne ville give amino noget tilbage..

Det er så ved at være lang tid siden nu, og frameldte og amino plus for 2 uger siden. Enlig vil jeg også helst have min profil lukket, men det er åbenbart ikke muligt. Det var det i hvert fald ikke sidste år..

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Casper Blom er meget dygtigt, men kan du kommer med andre eksempler på gode iværksættere som er herinde den dag i dag? Jeg syntes altid kun det er de samme 3 som bliver nævnt? :)

Du kan jo starte med at tage et kig på de personer, der har skrevet i denne tråd. Hvis du vil finde flere kan du jo begynde at åbne andre tråde og kigge på personerne, der har svaret der.

Og ja, der er sikkert også nogle imellem, som ikke har haft succes endnu eller som slet ikke er iværksættere. Det betyder dog ikke, at de ikke har noget at byde ind med.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Enlig vil jeg også helst have min profil lukket, men det er åbenbart ikke muligt. Det var det i hvert fald ikke sidste år..

Det er altid muligt at få sin profil lukket hvis man ønsker det. Skriv til support@amino.dk hvis du ikke ønsker en profil mere.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Til jer der ikke tror det, har jeg faktisk haft min tid herinde

 

Der er følgende 6 sider på den måde her :)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
Til jer der ikke tror det, har jeg faktisk haft min tid herinde

Er der nogen der påstår andet?
Min udokumenterede teori er, at du måske slet ikke har så travlt som du gerne ville have, og derfor har valgt at være sur på alt og alle.
Lad dog være med at hakke på andre bare fordi du har en dårlig dag.

Tag ferie, spis en is - eller noget.

Og spørg dig selv om det nu også lige var så smart at lufte dine nedsættende meninger her.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Mads:

Til jer der ikke tror det, har jeg faktisk haft min tid herinde

 

Der er følgende 6 sider på den måde her :)

Så hvad gik galt? :-)

Ifølge din første besked, påstår du at det er Amino's brugere der har ændret sig i en negativ retning. Men kunne det ikke være dit eget fokus, der har ændret sig? Når jeg tager et kig på dine stjerner, så virker det som om, du er skiftet fra at hjælpe til at blive det du selv kalder "Amino typen", som du bl.a. definerede som:

Mads:

Det er mere blevet et sted hvor vi skal snyde hinanden og på den måde tjene penge, og hvor vi skal hakke ned på de rigtige kick ass iværksætterne.

F.eks. kan jeg se, at du opretter tråde med at blive del i gratis netværk, og så når nok har tilmeldt sig, så siger du at det koster 150 kr.

Hvilken Amino type synes du det passer med? Det du kalder den "gamle" eller den "nye"?

Jeg synes, du skulle tage og se dine stjerner igennem. Tryk på nogle af dem, hvor du har fået 1 stjerne, læs dit indlæg og tænk over, hvorfor folk gav dig 1 stjerne for det. Kig også gerne på dem, hvor du har fået 5 stjerner, og tænk over, hvorfor lige netop de indlæg blev taget godt imod.

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Nu når du vælger at tage fat i enkle af mine indlæg. For det er jo mig der er galt på den, i er jo perfekte! ;)

Men lige med det gratis netværk, der var faktisk 2 grunde til der kom et gebyr på 150kr.

1: Mennesker er for useriøse omkring noget som er gratis, jeg sad til de første af møderne med de seriøse dvs. 3 ud af 17 tilmeldte. De 3 blev jo selvfølgelig sure, fordi de sidste 14 havde glemt det. Så det var for at skabe mere seriøsitet omkring det.

2: Målet var at pengene skulle bruges på et system som ville gavne de tilmeldte :)

Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det er fjollet og tale om Amino Typer (som vist er en meget bred betegnelse for folk tråd starter ikke kan lide)

Jeg har været herinde on/off nogle år (under gammelt firma navn) og selvom jeg ikke er vild med formuleringen, så kan jeg godt genkende at der er sket et skift i seriøsiteten.

For nogle år siden var der længere i mellem de virkelig tumpede indlæg ala "jeg er sådan en der får geniale ideer hele tiden, men kan ikke få dem finansieret, hvor gør jeg det?" (Sådan et indlæg var der sgu for under en måned siden Tongue Tied) og ganske uvidenskabeligt synes jeg også der kommer flere og flere "Jeg vil være iværksætter, men ved ikke hvordan, hvad gør jeg?" indlæg.

Jeg skal ikke blande mig I hvordan I kører forretningen herinde, og har heller ingen planer om helt at forsvinde, men selvom jeg ikke bryder mig om trådstartes formulering, så oplever jeg lidt det samme, og synes ikke kun det kan affejes med Amino er hvad man gør det til.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

copcon:

Jeg synes det er fjollet og tale om Amino Typer (som vist er en meget bred betegnelse for folk tråd starter ikke kan lide)

Jeg har været herinde on/off nogle år (under gammelt firma navn) og selvom jeg ikke er vild med formuleringen, så kan jeg godt genkende at der er sket et skift i seriøsiteten.

For nogle år siden var der længere i mellem de virkelig tumpede indlæg ala "jeg er sådan en der får geniale ideer hele tiden, men kan ikke få dem finansieret, hvor gør jeg det?" (Sådan et indlæg var der sgu for under en måned siden Tongue Tied) og ganske uvidenskabeligt synes jeg også der kommer flere og flere "Jeg vil være iværksætter, men ved ikke hvordan, hvad gør jeg?" indlæg.

Jeg skal ikke blande mig I hvordan I kører forretningen herinde, og har heller ingen planer om helt at forsvinde, men selvom jeg ikke bryder mig om trådstartes formulering, så oplever jeg lidt det samme, og synes ikke kun det kan affejes med Amino er hvad man gør det til.

Jeg forstår ikke hvorfor I gider at bruge tid på disse indlæg hvis I ikke bryder jer om dem? Der står ingen stedet at I ikke må sortere? Jeg læser da bare ikke de indlæg jeg finder useriøse.. Og vi starter allesammen et sted.

Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jamen så skal jeg prøve og forklare det så du kan forstå det.

 

Trådstarter skriver at han synes niveauet herinde er blevet for lavt.

Der er flere der på forskellig måde svarer at han selv er problemet, og skal kigge ind af.

Jeg skriver at jeg synes han formulerer sig lidt klodset, men at jeg også har oplevet at der er kommet en del flere useriøse indlæg/medlemmer på det seneste.

 

Det gider jeg godt bruge tid på (og vi taler altså om ca. 5 min)  fordi jeg føler Amino har en vigtigt berettigelse, og fordi jeg har oplevet det tidligere var et sted hvor man kunne få rigtig meget hjælp, inspiration og sparring. Hvis der er andre end mig der også synes det er ved at ændre sig mener jeg det er en fair udmelding og komme med i en tråd, der handler om præcis det. Og så kan folkene bag tage stilling til om de vil ændre noget ved konceptet, eller synes det går fint som det gør.

Forstår du det nu?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)