Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Plus medlem... hvad så nu? :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg besluttede mig for at prøve at se om Amino Plus er noget for mig, ved at teste det i Juli måned.

Hvordan får jeg mest ud af at være medlem?

Videosektionen er selvfølgeligt åbnet helt op nu, så jeg er begyndt at se nogle forskellige videoer, jeg har downloadet et par e-bøger fra Plus Klubben, og så mener jeg at jeg så, at man kan få oprettet én gratis e-mail kampagne reklame, så det regner jeg også med at se til, men udover det, så ved jeg ikke hvad jeg skal foretage mig, og jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i andre bruger amino plus til!

Om mig:

Jeg er lige blevet færdig med HG og har ambitiøst valgt at blive iværksætter/freelancer frem for at finde job, mere skole, eller kontanthjælp. Jeg er i gang med at bygge hjemmesiden StudieØkonomi.dk - en blog for studerende og unge der vil spare penge, og så overvejer jeg bl.a. at undervise guitar.

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

nikosyv:
og jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i andre bruger amino plus til!

PT. bruger jeg Amino+ til at reklamere for min virksomhed, det er primær det alle bruger det til, uden at skyde skarpt efter alle. Men som du selv siger, Så benyt de + fordele der er og få startet rigtigt op med en webshop eller anden løsning du mener beriger dit liv som iværksætter.

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)